نسخه چاپی

شاهزاده ولزی دردسر بزرگ رئال‌مادرید

عکس خبري -شاهزاده ولزي دردسر بزرگ رئال‌مادريد

هزینه‌ای كه باشگاه رئال‌مادرید برای گرت بیل ستاره باتجربه ولزی می‌كند، بسیار هنگفت است.

به گزارش نما، نشریه «آ اس» اسپانیا گزارش داد، آخرین باری که گرت بیل برای رئال مادرید بازی کرد، نیمی از مردم اسپانیا در سواحل این کشور مشغول آفتاب‌گرفتن بودند.

نقش مهاجم ولزی در برنامه‌های تاکتیکی رئال مادرید در فصل جاری آنقدر کمرنگ بوده است که برخلاف اکثر بازیکنان، مدت زمان بازی او در رده ملی بیشتر از زمان حضور در ترکیب تیم باشگاهی‌اش بوده است (۲۳۲ دقیقه به ۱۹۳ دقیقه) و این روند همچنان ادامه دارد.

سال ۲۰۲۱ تمام و سال ۲۰۲۲ از راه رسید اما هنوز هم مشخص نیست که بیل چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد. در واقع نباید انتظار داشت که او به این زودی‌ها هم برگردد، چرا که اخیراً دوباره دچار مصدومیتی عضلانی شد و از همراهی رئالی‌ها برابر ختافه بازماند.

او همچنین بازی مقابل تیم دسته دومی آلکویانو در جام حذفی اسپانیا را هم از دست داد. آخرین باری که بیل در میان مصدومیت‌هایش فرصتی هم برای بازی در ترکیب رئال به دست آورد، ۲۸ آگوست سال ۲۰۲۱ (۴ ماه و ۷ روز قبل) بود که مقابل بتیس قرار گرفت. با یک حساب سرانگشتی ساده مشخص می‌شود که قیمت وقتی که بیل برای بازی در رئال مادرید گذاشته، گران‌تر از هر بازیکن دیگری در دنیا بوده است. بیل ۳۲ ساله از ابتدای فصل تاکنون برای رئال مادرید ۱۹۳ دقیقه (در سه مسابقه) بازی کرده و تنها یک گل زده است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...