نسخه چاپی

تشكیل تمدن نوین اسلامی، نیازمند اقتصاد مقاومتی است

تشکيل تمدن نوين اسلامي، نيازمند اقتصاد مقاومتي است

وزیر تعاون با بیان اینكه تولید و نیروی ‌انسانی؛ از اركان اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند، افزود: با اقدامات انجام گرفته، تحولات بیمه‌ای، بانكی و مالیاتی در آینده نزدیك به ثمر خواهد نشست.

به گزارش نما ،  به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی، در تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمائی با عنوان «مردان میدان تولید» که صبح امروز در حرم مطهر حضرت امام (ره) به میزبانی بسیج کارگری سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: سردار حاج قاسم، مرزهای این انقلاب را در سطح بین المللی با کوتاه کردن دست فتنه گران و دشمنان توسعه داد.

وی تصریح کرد: بالندگی این انقلاب به کار و تولید وابسته است، همان که رهبر عزیزمان آن را اقتصاد مقاومتی نامیدند، اهداف اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی، در کلام امام و رهبری متجلی است.

وی با بیان اینکه تولید و نیروی ‌انسانی؛ از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند، افزود: با اقدامات انجام گرفته، تحولات بیمه‌ای، بانکی و مالیاتی در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رکن اساسی تولید؛ نیروی انسانی است که به شکل کارفرما، کارمند و کارگر متجلی می‌شود.

عبدالملکی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی به تشکیل تمدن نوین اسلامی امیدوار هستیم، اظهار داشت : این تمدن، نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی است که تولید از ارکان اصلی آن محسوب می شود و حضور ما امروز در اینجا حضوری معنا دار برای تجدید پیمان با حاج قاسم سلیمانی و شهداست.

وی با اشاره به اینکه مباحث کار و تولید برای دولت سیزدهم از اصول بسیار مهم و اساسی به شمار می روند، گفت: بخش عظیمی از اقتصاد کشور بر دوش کارگران و کارفرمایان است و در این رابطه، ستاد اقتصادی دولت به صورت مستمر با ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود.

عبدالملکی با بیان اینکه کار و تولید امر مقدسی است، اظهار داشت: کار و کارگر در نظام جمهوری اسلامی، از ارزش بالایی برخوردار است؛ پدر خودم در مقطعی از زندگی به کارگری مشغول بوده و مفتخر هستم که با دستمزد کارگری، بزرگ شده‌ام.

بازار 

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...