نسخه چاپی

سیستم ایمنی بدن خود را با این دمنوش‌ها تقویت كنید

عکس خبري -سيستم ايمني بدن خود را با اين دمنوش‌ها تقويت کنيد

برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود یكی از دمنوش‌های معرفی شده در این مطلب را صبح‌ها میل كنید.

به گزارش نما، حفظ تناسب‌اندام در جهانی که عادت‌های غذایی ناسالم در آن به‌سرعت در حال افزایش است، کمی مشکل به نظر می‌رسد؛ اما با یک شروع ساده می‌توان سم‌زدایی از بدن را آغاز کرد، کافی است صبح را با یکی از این ۴ نوشیدنی آغاز کنید:
اگر چای سیاه دوست دارید، این دم‌نوش مخصوص شما است! ترکیب زنجبیل، عسل و لیمو. ۳ فنجان آب را بجوشانید و یک قاشق چای‌خوری زنجبیل خردشده به آن اضافه کنید. کمی از برگ چای موردعلاقه‌تان، یک قاشق چای‌خوری عسل و ترجیحا آب‌لیموی تازه روی آن بریزید. حالا دمنوش را صاف کنید و از آن لذت ببرید.
عسل و زنجبیل برای درمان گلودرد و سرماخوردگی بسیار موثر است. همچنین به تسکین دردهای عضلانی و تقویت ایمنی بدن نیز کمک می‌کنند.
چای زردچوبه شاید در نگاه اول کمی عجیب و غیرعادی باشد، اما مزایای بی‌شمار زردچوبه در سم‌زدایی و تقویت ایمنی بدن و خواص ضدالتهابی و تحریک‌پذیری روده شاید راهی برای امتحان این دم‌نوش بی‌نظیر باشد. فقط کافی است نصف قاشق زردچوبه و کمی پودر زنجبیل را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید. اضافه کردن آب‌لیمو و عسل انتخاب شما است، حتی در صورت تمایل می‌توانید روی آن‌ فلفل سیاه بریزید.
ترکیب خیار و نعنا، نوشیدنی متفاوت و خنک برای شروع یک صبح پرانرژی است. برگ‌های نعنا به‌طور گسترده‌ای در توانایی کمک به فرایند هضم و تسکین‌دهندگی شناخته شده‌اند. کافی است خیار را با برگ‌های نعنا خرد کرده و در یک فنجان آب مخلوط کنید. نوشیدنی را صاف کنید و در صورت تمایل لیمو و تکه‌های یخ اضافه کنید.
دم‌نوش سرکه سیب که نوشیدن آن به‌صورت ناشتا معجزه‌آسا است. سرکه سیب به دلیل داشتن خواص ملین، تنظیم سطح کلسترول و قند خون بسیار شناخته شده است.
ترکیب یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک به فنجان آب گرم و اضافه کردن عسل و آب‌لیمو در صورت تمایل، همه کاری است که برای آماده‌سازی این دمنوش باید انجام دهید.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...