نسخه چاپی

پیشكسوت پرسپولیس: از فدراسیونی كه رئیسش عزیزی خادم است بیشتر از این توقع نمی‌رود/ حذف استقلال و پرسپولیس واقعیت فوتبال ماست

عکس خبري -پيشکسوت پرسپوليس: از فدراسيوني که رئيسش عزيزي خادم است بيشتر از اين توقع نمي‌رود/ حذف استقلال و پرسپوليس واقعيت فوتبال ماست

بازیكن پیشین پرسپولیس در واكنش به حذف سرخابی‌ها از آسیا گفت كه از مسئولان فدراسیون فوتبال بیش از این توقع نمی‌رود و نبودن آنها بیشتر از بودن‌شان سود دارد.

به گزارش نما، رحیم یوسفی درباره اتفاقی که برای سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و منجر به حذف قطعی‌ پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر از این دوره از رقابت‌ها شد، اظهار داشت: حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا، اتفاق نیست، بلکه واقعیت فوتبال ماست. اینکه عمدی یا سهوی باشد، هیچ اهمیتی ندارد. این وضعیت دیگر برای کسی مهم نیست و من فکر می‌کنم به این اخبار عادت کرده‌ایم. برای همه ما محرومیت، بسته شدن پنجره، حذف و... عادی شده است. اگر برای کسی مهم بود نمی‌گذاشتند این اتفاق رخ دهد.

بازیکن پیشین فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که چه کسی را مقصر اصلی می‌داند، گفت: مقصر کل مسئولان ورزش ایران هستند. از فدراسیونی که رئیسش عزیزی خادم است بیشتر از این توقع نمی‌رود. عزیزی خادم اصلاً نمی‌داند برای چه کاری آمده است و می‌خواهد چه کار کند. وقتی کسی که خاک فوتبال را خورده برای ریاست فدراسیون انتخاب نشد، معلوم بود که چنین اتفاقاتی در راه است. نبودن چنین فدراسیونی بهتر از بودن‌شان است. این فوتبال ایران است که از آسیا دور می‌شود و در رده‌های بالاتر لطمه به تیم ملی می‌خورد.

یوسفی ادامه داد: معلوم نیست این مدیران عامل را بر چه اساسی برای دو باشگاه انتخاب می‌کنند، اینها به فکر تیم نیستند. قراردادهای بی‌پشتوانه می‌بندند و پرداخت حقوق خارجی‌ها از توان‌شان خارج است. به این شکل همیشه پرسپولیس و استقلال با این مشکلات عجیب و غریب مواجه هستند و شکایت‌ها تمامی ندارند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: امتیاز از گل‌گهر کم کردند و به رقبای پرسپولیس دادند و شاید باز هم از این اتفاقات رخ دهد، چون چنین مسائلی در فوتبال ما طبیعی است. نمی‌توانیم این حرف را بزنیم که نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، آن وقت می‌گویند چطور در این پنج سال شما قهرمان شدید، ولی باید توضیح دهند که چرا امتیازی که از گل‌گهر کسر شد به حریفانش داده شد. ظاهراً می‌خواهند کاری کند آن بنده‌های خدا هم بالا بیایند! پرسپولیس رفته رفته صدر را می‌گیرد، اما هنوز آنطوری بازی نمی‌کند که انتظار داریم. درست است می‌بریم اما این فوتبالی نیست که از آن لذت ببریم. پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است و ان‌شاءالله بعد از نیم‌فصل خوب می‌شود.

یوسفی در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان خاطرنشان کرد: نمی‌شود با اطمینان از قهرمانی گفت، اما حتم دارم که بالای جدول خواهیم ماند اگر چه شوک حذف از آسیا روی تیم تأثیر می‌گذارد. ضمن اینکه هر چه تیم‌های ایرانی در مسابقات سطح بالاتر بازی کنند، روی سطح کیفی و فنی فوتبال‌مان تأثیر می‌گذارد که فعلاً این شانس را از دست داده‌ایم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...