نسخه چاپی

پاتك فرهاد مجیدی به نكونام

عکس خبري -پاتک فرهاد مجيدي به نکونام

مدافع راست تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر در لیست تیم استقلال برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر امسال قرار گرفته است.

به گزارش نما، اگر چه هنوز یک بازی به پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، ولی تیم‌ها به دنبال تقویت خود برای نیم‌فصل دوم هستند. استقلال طبق گفته فرهاد مجیدی قصد دارد دو بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن خارجی در پست هافبک جذب کند.

یکی از بازیکنان داخلی مدنظر استقلال، صالح حردانی مدافع راست فولاد است، بازیکنی که پیش از شروع فصل هم در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت، ولی فولادی‌ها اجازه جدایی به این بازیکن ندادند. جواد نکونام سرمربی فولاد پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر با اشاره به مذاکره حردانی با تیم‌های دیگر گفته بود: «حردانی باید بیشتر حواسش را جمع کند و تمرکزش بیشتر روی فولاد باشد. فولاد به او همه چیز داده، اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است. اینکه با او برای رفتن به تیم‌های دیگر صحبت شده است، تمرکز این بچه به‌هم ریخته است».

صحبت‌های سرمربی فولاد نشان می‌دهد که جدایی این بازیکن امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه شرایط دیگری مثل معاوضه بازیکن صورت بگیرد. خبرهایی رسیده که فولاد دنبال جذب رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال است که هفته‌هاست در لیست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گیرد. باید منتظر زمان باقیمانده تا پایان نیم‌فصل ماند و دید که آیا این انتقال صورت می‌گیرد یا نه.

باید به این نکته اشاره کرد که در غیاب وریا غفوری در جناح راست، کوین یامگا نتوانست انتظارات را برآورده کند، چرا که بازیکن کامرونی - فرانسوی استقلال قصد دارد بیشتر در فاز حمله باشد، اتفاقی که روز گذشته مقابل مس رفسنجان با آمدن غفوری به زمین افتاد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...