نسخه چاپی

انجام عملیات ضد استقرار در رزمایش نداجا

همزمان با ششمین روز از رزمایش تخصصی دریایی ˈ ولایت 91 ˈ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرحله پایانی این رزمایش و عملیات ضد استقرار امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: عملیات ضد استقرار با بازگشت یگان‌های زیرسطحی در کلاس‌های مختلف، ناوها، ناوشکن‌ها، بالگردها و هواپیماهای شرکت کننده در رزمایش ولایت 91 اجرا می‌شود.

امیر دریادار ˈحبیب الله سیاریˈ خاطرنشان کرد: در این عملیات همچنین نیروهای یگان وی‍ژه، تفنگداران دریایی نیز به محل‌های استقرار خود در پیش از آغاز رزمایش باز می‌گردند و فقط یگان‌هایی که باید در مناطق دریایی حوزه ماموریت خود باقی بمانند و به ایفای وظایف خود ادامه دهند، به استقرار در این مناطق ادامه می‌دهند.

ناوشکن ˈجمارانˈ و ناوبالگردبر ˈ بوشهرˈ بیست و سومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که برای تامین امنیت خطوط مواصلاتی دریایی ایران و حفاظت از کشتی‌های تجاری و نفتکش کشورمان در آبهای آزاد حضور دارند و در این رزمایش نیز شرکت داشتند، از جمله یگان‌هایی هستند که به حضور خود در محل‌های ماموریت تعیین شده ادامه می‌دهند.

رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 از صبح روز جمعه هشتم دی ماه با فرمان امیر دریادار ˈ حبیب الله سیاری ˈ فرمانده نیروی دریایی ارتش و با اعلام رمز ˈ یا حسین (ع)ˈ از عرشه زیردریایی کیلو کلاس ˈطارقˈ آغاز شد.

فاز عملیاتی و تاکتیکی رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دیروز (سه‌شنبه) خاتمه ‌یافت و مرحله نهایی این رزمایش امروز چهارشنبه با انجام عملیات ضد استقرار و بازگشت شناورها و نیروهای شرکت کننده به مواضع قبل از رزمایش، پایان می‌یابد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...