نسخه چاپی

روایت یزدانی از عصبانیت رئیس فدراسیون كشتی در سفارت آمریكا

عکس خبري -روايت يزداني از عصبانيت رئيس فدراسيون کشتي در سفارت آمريکا

نایب قهرمان كشتی آزاد جهان از عصبانیت رئیس فدراسیون به خاطر اتفاقی كه در صف دریافت ویزای آمریكا در دبی رخ داده، صحبت كرد.

به گزارش نما، امیرمحمد یزدانی با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی کشور در وزن جدید اظهار داشت: شرایطم خوب است و امیدوارم بتوانم کشتی‌های خوبی بگیرم. این تجربه اول من در ۷۰ کیلوست، البته در لیگ هم در این وزن روی تشک رفته‌ام اما این چالشی جدید برای من خواهد بود و امیدوارم از آن موفق بیرون بیایم.

وی که به تازگی همراه با تیم ملی کشتی آزاد ایران برای دریافت ویزای آمریکا جهت مسابقه دوستانه روز ۲۳ بهمن ماه راهی دبی شده بود، در مورد اتفاقی که در این سفر برای ملی‌پوشان رخ داد، گفت: نمی‌دانم هماهنگی لازم از سوی فدراسیون کشتی آمریکا برای ما صورت گرفته بود یا نه، اما برای دریافت ویزا مجبور شدیم در سفارت آمریکا در صف طولانی بایستیم. این موضوع به شدت علیرضا دبیر را عصبانی کرد و با عصبانیت به آنها گفت که اینها ورزشکار ملی هستند و نباید بیرون از سفارت و داخل صف بمانند.
یزدانی تأکید کرد: اعتراض تند و شدیدی که علیرضا دبیر در سفارت داشت، باعث شد خیلی زود داخل برویم و در صف طولانی بیرون سفارت نمانیم. حتی کار احسان امینی مربی تیم ملی و عرفان الهی را به روز بعد موکول کرده بودند که رئیس فدراسیون اجازه این کار را نداد چون همه با هم آمده و باید با هم برمی‌گشتیم. برای کل تیم بلیت گرفته بودند.

با دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از تیم ملی آزاد ایران، قرار است روز ۲۳ بهمن ماه مسابقه‌ای دوستانه بین دو تیم در دالاس آمریکا برگزار شود. دو تیم با فاصله امتیازی کمی در مسابقات جهانی اسلوی نروژ، رده‌های دوم و سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...