نسخه چاپی

واقعه ای تلخ‌ برای فوتبال باشگاهی؛

مقصر حذف استقلال و ‌پرسپولیس از جام باشگاه های آسیا كیست؟

عکس خبري -مقصر حذف استقلال و ‌پرسپوليس از جام باشگاه هاي آسيا کيست؟

انگشت نشانه را به سمت و سوی یكدیگر نشانه نروید و بی جهت طیف مقابل را متهم‌نكنید.در این‌پرونده قصور و بی مبالاتی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه سرخابی كاملا مشهود است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

احمدرضا میرزائیان- فوتبال پرحاشیه ما با وقایع تلخ و رخدادهای تاسف بار، پیوندی دائمی دارد.

گویی این رشته با شور و نشاط و ایجاد شادی برای هواداران و مردم ورزش دوست میانه ای ندارد!

این روزها که شاهد مناقشه دائمی و مجادله‌های تمام‌نشدنی بین مدیران،مربیان و دست اندرکاران باشگاهی هستیم،خبری ناگوار بار دیگر کام مردم را تلخ کرد.

حذف تیمهای استقلال و پرسپولیس از جام باشگاههای آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل نداشتن شرایط اولیه برای فعالیت در حوزه فوتبال حرفه ای حقیقتا تاسف بار و گزنده است!

سالهای متمادی است که این دو تیم به بیراهه می روند و بی مبالاتی ها و سوء مدیریت‌ها به جایگاه ورزش ایران در مجامع بین المللی لطمه می زند.

در سالهای اخیر گشایش پرونده های متعدد بر علیه این دوباشگاه در فیفا و ای اف سی و صدور احکام تکراری و جرائم سنگین باعث خسارتهای جبران ناپذیر شده است.

نگاه غلط وزارت ورزش به نحوه اداره این دو باشگاه و عدم‌نظارت صحیح بر عملکرد مدیران مربوطه را نمی توان نادیده گرفت.

دو باشگاهی که همواره از بیت المال ارتزاق کرده و هزینه های میلیاردی به مردم تحمیل می کنند،علیرغم آنکه میلیونها هوادار دارند ،اما از داشتن کمترین امکانات از جمله زمین تمرین بی بهره‌هستند.

تلنبار شدن دیون و موضوعات اخیر درخصوص بدهی های مالیاتی و بسته شدن دائمی پنجره نقل و انتقالات این دو باشگاه ،کنفدراسیون فوتبال آسیا را وادار به عکس العمل کرد.

در سنوات گذشته غالبا با سند سازی و حسابرسی های غیر واقعی و ارائه تراز مالی نادرست سعی در جلب رضایتAfc بر آمدیم،اما این بار تلاش های مسئولان نافرجام ماند و بار آنها به مقصد نرسید.

گفتنی است چندی پیش کمیته بدوی فدراسیون- سرخابی ها - را فاقد مجوز حرفه‌ای دانست،اما کمیته استیناف به فوریت در صدد جبران‌مافات بر آمد و با ماله کشی به صدور مجوز موقت اقدام‌کرد.

غافل از آنکه ای اف سی از مدتها پیش با این نوع بازیهای غیر واقعی ما آشنا بوده است و از اطلاعات برخی از مسئولان داخلی بهره کافی برده است.

به هر حال از آنچه که واهمه داشتیم و می‌ترسیدیم به سرمان آمد.

انتظار این است مسئولان ذیربط از خواب غفلت بیرون آمده و برای سال آتی اقدامی منطقی انجام دهند.

انگشت نشانه را به سمت و سوی یکدیگر نشانه نروید و بی جهت طیف مقابل را متهم‌نکنید.در این‌پرونده قصور و بی مبالاتی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه سرخابی کاملا مشهود است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...