نسخه چاپی

استانداری تهران: تعطیلی نداریم

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: به منظور كاهش آلودگی هوا روزهای شنبه و یكشنبه نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود.

به گزارش نما، محمدرضا محمودی در گفت و گو با پانا در خصوص احتمال تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در تهران در پی آلودگی هوا بیان کرد: دیروز جلسه ای با حضور جمعی از کارشناسان برگزار شد و کارشناسان اعلام کردند که در دو روز گذشته بعدازظهرها در ارتفاعات بالای جو جریان هوایی حاکم بوده است که از میزان آلودگی هوا می کاهد. همچنین بر اساس گزارش هواشناسی، هوای تهران 4 درجه افزایش یافته است که همین امر سبب کاهش آلودگی هوا می شود چرا که پدیده اینورژن در سطوح سرد و هوای سنگین سرد بیشتر مشاهده می شود.

معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد: بنا به گزارش های رسیده، غلظت آلودگی هوای تهران امروز( چهارشنبه) نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است و با توجه به تعطیلات پیش رو پیش بینی می شود شهروندان تهرانی از شهر خارج شده و با کاهش سطح آلودگی و تردد خودروها رو به رو خواهیم بود که اگر همین روند نزولی پیش رود روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل نخواهد بود و مجددا کمیته اضطرار تشکیل نمی شود.

محمودی خاطرنشان کرد: البته اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کاهش آلودگی تاثیر زیادی برجای گذاشت و به احتمال زیاد این طرح در روزهای شنبه و یکشنبه نیز ادامه می یابد و با همکاری پلیس راهور اجرایی می شود.

به گفته وی در روزهای آتی چنانچه با افزایش غلظت آلودگی هوا مواجه شویم، بار دیگر کمتیه اضطرار تشکیل خواهد شد و در خصوص تعطیلی های احتمالی تصمیم گیری می شود.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...