نسخه چاپی

فراكسیون‌روحانیون باآیت‌الله‌مهدوی دیدارمی‌كند

سخنگوی فراكسیون روحانیون مجلس گفت: فراكسیون در دیدار با آیت‌الله مهدوی كنی موضوع وحدت حداكثری اصولگرایان در آستانه انتخابات سال ۹۲ و استفاده از ظرفیت‌های موجود را مورد بحث قرار می‌دهد.

به گزارش نما، حسین سبحانی‌نیا در گفتگو با فارس گفت: فراکسیون روحانیون مجلس دیدار با شخصیتهای مختلف را در دستور کار خود دارد و در ادامه دیدار این فراکسیون با رئیس مجلس، فراکسیون روحانیون دیدارهایی را نیز با رؤسای قوای قضائیه و مجریه خواهد داشت.

وی افزود: در دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی ضرورتهای امروز جامعه و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حفظ وحدت و پایبندی به اصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت و همچنین وحدت حداکثری اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود و همچنین ضرورتهای فرهنگی جامعه و موضوع عفاف و حجاب از دیگر مسائل مورد بحث در این نشست خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه شورای مرکزی و همچنین مجمع عمومی فراکسیون روحانیون مجلس هفت آینده جلسه برگزار می‌کنند اظهار داشت: در سایر دیدارهای فراکسیون با شخصیتهای مختلف نیز گزارشی از عملکرد فراکسیون روحانیون مجلس و مسائلی که در مجلس توسط این فراکسیون پیگیری می‌شود ارائه می‌کند و مسائل کاری مشترک میان فراکسیون روحانیون و دستگاه مربوطه نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...