نسخه چاپی

طرح ساعت هوشمند متا فاش شد

عکس خبري -طرح ساعت هوشمند متا فاش شد

ساعت هوشمند متا به چندین دوربین و صفحه نمایش قابل جدا شدن مجهز خواهد شد.

به گزارش نما، شرکت متا در سال ۲۰۰۴ با نام فیسبوک در آمریکا تاسیس شد. متا حدود ۲ میلیارد کاربر در ۴ برنامه پرطرفدار متعلق به خود یعنی اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک دارد. این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را طراحی کرده و قرار است به زودی به بازارهای جهانی عرضه کند. پیش بینی می‌شود این دستگاه با ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل رقابت تنگاتنگ داشته باشد.

به گزارش سایت aroged، به گفته نشریه هلندی، فیسبوک واچ یا متا واچ در دو نسخه با قاب گرد و مربع که قابل جابه‌جایی هستند در تابستان به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. ساعت هوشمند گرد، دارای دو یا حداکثر سه دوربین با یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال، یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو است. همچنین این ساعت یک صفحه نمایش چرخشی برای عکسبرداری دارد.
براساس گزارش‌ها، تمامی تصاویر ساعت هوشمند متا به صورت مستقیم در اینستاگرام و فیسبوک منتشر خواهند شد. علاوه بر این، دوربین موجود در دستگاه می‌تواند برای تماس‌های ویدیویی استفاده شود. متا واچ دارای حسگرهای لمسی است که به گفته محققان تکنولوژی، غول فناوری آمریکا در آینده می‌تواند از این حسگرها برای پیاده سازی واقعیت مجازی AR/VR و واقعیت ترکیبی استفاده کند.
انتظار می‌رود متا به عنوان بخشی از کنفرانس فناوری خود در جولای تا آگوست ۲۰۲۲ از دستگاه‌های جدیدی نیز رونمایی کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...