نسخه چاپی

آرزو دارم آلومینیوم آسیایی شود/ در خصوص اشتباهات داوری نامه نگاری كردیم

آرزو دارم آلومينيوم آسيايي شود/ در خصوص اشتباهات داوري نامه نگاري کرديم

سرمربی تیم آلومینیوم اراك گفت: آرزو دارم تیم آلومینیوم اراك آسیایی شود و علاقه مند هستم این باشگاه از لحاظ ساختار، یك سپاهان دیگر باشد كه برای سال‌های بعدی بماند.

به گزارش نما ،«رسول خطیبی» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان افزود: تیم آلومینیوم اراک آماده است تا فردا بازی زیبایی در مقابل تیم سپاهان به نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: در بازی قبلی با تیم سپاهان ما شرایط بدی نداشتیم، بازی لیگ با جام حذفی فرق می‌کند هر تیمی اشتباه کند جام را از دست می‌دهد.

وی اظهار داشت: بازیکنانم شرایط را می‌دانند و تیم مقابل ما چند دوره در جام حذفی حضور داشته و مدعی است و شرایط خوبی هم دارد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: زمان تمرین نداشتیم که کار تاکتیکی داشته باشیم فقط در این مدت ریکاوری بوده کردیم.

خطیبی افزود: امیدوارم اشتباهی در رقابت فردا نداشته باشیم و موقعیت سازی کنیم و بتوانیم از بازی فردا آنچه می‌خواهیم و هدفمان است، به دست آوریم.

وی درباره قضاوت داوران نیز اظهار داشت: لازم است نامه‌هایی که می زنیم پیگیری شود و باشگاه آلومینیوم تاکنون سومین نامه را ارسال کرده و امیدواریم تاثیر داشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: آمادگی ذهنی و تمرکز بالا فردا به بازیکنان تیم ما کمک می‌کند تا بتوانیم کیفیت بازی را نسبت به دیدار قبلی بالاتر ببریم.

خطیبی افزود: تاکنون به هدف خود در لیگ رسیده‌ایم و رضایت بخش بوده اکنون کل ایران شخصیت آلومینیوم را متوجه شده‌اند و خوشحالم که این تیم برای اهالی فوتبال قابل احترام است.

وی اظهار داشت: دوست دارم تیم آلومینیوم اراک به بالای جدول صعود کند اما بیشتر تمایل دارم ساختار باشگاه را اصلاح کنم که به تنهایی ممکن نیست و باید مسئولان کمک کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: اکنون استادیوم ورزشی اراک بیش از ۱۰ ایراد دارد که باید اصلاح شود مثل رختکن، جایگاه خبرنگاران و گزارشگران که باید تجهیز شود و اگر ناظر از رختکن عبور کند، اشکالات بسیاری از آن خواهد گرفت.

خطیبی افزود: هفته پنجم رقابت‌ها پیشنهاد دادم از بودجه خودم خرج کنید هیچ مربی این کار را نمی‌کند تا یک کمپ بزنیم و نمی‌دانم چقدر این کار پیش رفته و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: دوست دارم از خودم یک ساختار قوی برای آلومینیوم به یادگار بگذارم که هر مربی که در آینده می‌آید از آن لذت ببرد.

تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان فردا دوشنبه بیست و هفتم دی‌ماه در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.

ایرنا 


۱۴۰۰/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...