نسخه چاپی

رادوشویچ خانه‌اش در تهران را پس داد/ مدیران جدید تماس نگرفتند، دروازه‌بان شاكی شكایتش را عملی می‌كند

عکس خبري -رادوشويچ خانه‌اش در تهران را پس داد/ مديران جديد تماس نگرفتند، دروازه‌بان شاکي شکايتش را عملي مي‌کند

دروازه‌بان كروات تیم فوتبال پرسپولیس خانه خود در تهران را به باشگاه پس داده است و قصد دارد به زودی شكایت خود از سرخپوشان را عملی كند.

به گزارش نما، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ ۱۷ آذر ماه به دلیل اختلافات مالی با باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی از سوی صدری (سرپرست وقت باشگاه) درباره مذاکره با این دروازه‌بان برای بازگشت به ایران مطرح شد که هیچکدام از این اتفاقات رخ نداد و رادوشویچ با وجود داشتن قراردادی سه ساله با پرسپولیس، همچنان در کشورش به سر می‌برد و مدیران جدید پرسپولیس نیز تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این دروازه‌بان نداشته‌اند.

رادو پس از گذشت ۴۲ روز از بازگشت به کرواسی، هنوز اقدام به فسخ قرارداد و شکایت علیه پرسپولیس نکرده است، اما شنیده می‌شود دروازه‌بان کروات سرخپوشان قصد دارد به زودی شکایت رسمی خود از سرخپوشان را در فیفا اجرایی کند.

این دروازه‌بان هفته گذشته و در روزهای پایانی سرپرستی مجید صدری در باشگاه پرسپولیس خانه خود در تهران را نیز به باشگاه پس داده است تا دیگر امیدی به بازگشت او به ایران نباشد.

رادوشویچ سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت شکایت به فیفا، پرونده حدود ۹۰۰ هزار دلاری علیه سرخپوشان تشکیل خواهد شد تا بار دیگر پرسپولیسی‌ها با چالشی جدید و جدی مواجه شوند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...