نسخه چاپی

بقایی همه سوالات را تكذیب كرد

معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری در واكنش به شایعه احتمال معرفی شدنش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، گفت: من اطلاعاتی در مورد این مساله ندارم و صحت ندارد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، حمید بقایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، در رابطه با شرایط استخدامی نهاد ریاست جمهوری گفت: بنا بر این است از طریق آزمون سراسری برای استخدام‌ها اقدام کنیم و همه افراد واجد شرایط در سراسر کشور می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به این که اسامی پذیرفته شدگان در سایت اعلام خواهد شد، تاکید کرد: هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و بنابر این است که جوانان مستعد و توانمند جذب سیستم شوند.

بقایی همچنین گفت: آزمونی که قبلا گرفته شده است، فعلا منتفی است تا این آزمون نهایی برگزار شود و در این رابطه موضوع نمایندگان مطرح نیست، چون اعتراضات اجتماعی را به وجود می‌آورد.

وی در مورد پذیرش نیروهای آزمایشی نیز اظهارداشت: نیروهای آزمایشی بعد از آزمون پذیرفته می‌شوند و به طور موقت و آزمایشی مشغول به کار می‌شوند، بعد از دو سال رسمی می‌شوند، بدون آزمون امکان ندارد، کسی را جذب کرد.

وی همچنین در جواب سوالی در رابطه با تغییر و تحولات کابینه تصریح کرد: من اطلاعی در این زمینه ندارم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...