نسخه چاپی

يك شاعر عراقي مدعي شد

ارتباط همسر رئیس جمهور عراق با موساد

عکس خبري -ارتباط همسر رئيس جمهور عراق با موساد

طبق ادعاهای سعدی یوسف، هیرو ابرهیم كه از اشغال عراق توسط آمریكایی ها هیجان زده شده بود، با سازمان امنیت اسرائیل، موساد در ارتباط است و همچنین با رئیس سابق حزب كادیما و تیپزی لیونی سر و كار دارد.

به گزارش نمابه نقل از افکار، شبکه خبری المنار: طبق ادعاهایی گفته می شود هیرو ابراهیم، بانوی اول عراق و همسر جلال طالبانی رئیس جمهور این کشور با موساد اسرائیل ارتباط نزدیکی داشته است.
یکی از شعرای بزرگ عراق به نام سعدی یوسف ، از آشنایان نزیدک پدر هیرو ابراهیم، ابراهیم احمد ، این افشاگری ها را انجام داده است. گفته می شود این شاعر عراقی از یک سو، یکی از بنیان گذاران حزب دموکرات کردستان عراق است و از سوی دیگر یکی از پیشگامان رمان در ادبیات کردیست.

طبق ادعاهای سعدی یوسف، هیرو ابرهیم که از اشغال عراق توسط آمریکایی ها هیجان زده شده بود، با سازمان امنیت اسرائیل، موساد در ارتباط است و همچنین با رئیس سابق حزب کادیما و تیپزی لیونی سر و کار دارد.

به گزارش المنار، این اظهارات باید جدی گرفته شود و به نظر می رسد که این زن هیچگاه از ارتباط خود با طرفداران اسرائیل در غرب پشیمان نباشد.

او در ژوئن سال ۲۰۰۸ به سیمون ویزنتال، مهم ترین مرکز اسرائیل در لس آنجلس آمریکا رفت. طبق گفته رسانه های صهیونیسم، همسر جلال طالبانی در آن زمان از موزه تلرانس که در آن مسائل نژادپرستی و رفتارهای ضدیهودی در سراسر جهان بررسی می شود، بازدید کرد. همسر جلال طالبانی در همان زمان در گفت :" من برای کارهایم از کسی اجازه نمی گیرم و هرجا بخواهم می روم."

او پیش از این دیدار، ربی یهودی، آبراهام کوپر، جانشین دبیرکل مرکز سیمون ویزنتال و گفت لیب، مدیر موزه را برای صرف شام به خانه خود در سلیمانیه عراق دعوت کرده بود.

به گفته سایت های معتبر سوری، از زمان بستری شدن طالبانی در بیمارستان، هیرو ابراهیم، همسر او، رقابت خود را با برهوم صالح برای جانشینی جلال طالبانی آغاز کرده است و با توجه به زندگی سیاسی او، شانس زیادی را برای پیروزی در این رقابت دارد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...