نسخه چاپی

الله‌وردی دهقانی در گفتگو با نما:

اجازه دهیم خودروسازان جدید وارد عرصه شوند/دولت باید در بخش خودرو مطالبه‌گر باشد

عکس خبري -اجازه دهيم خودروسازان جديد وارد عرصه شوند/دولت بايد در بخش خودرو مطالبه‌گر باشد

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:وقتی دولت سهمی كمی در خودروسازی دارد چرا باید این بخش را مدیریت می‌كند لذا دولت باید مطالبه‌گر این بخش باشد، اما متأسفانه دولت بر علیه منافع مردم در كنار خودروسازان ایستاده است.

الله‌وردی دهقانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با بیان اینکه خودروسازی داخلی باید دچار تحول شود، بیان داشت: ما باید به بخش خصوصی کمک کنیم تا خودروسازی در کشور به روز شود.

وی با بیان اینکه توان خودروسازان داخلی ما همین است که ملاحظه می‌کنیم، اظهار داشت: خودروسازان داخلی ما ورشکسته هستند و نمی‌توانند به روز شوند و ما باید خودروسازان را رها کنیم و سیاست‌گذار بشویم و اجازه بدهیم خودروسازان جدید وارد عرصه شده و خودرو‌های جدید تولید کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر خودرو‌های هوشمند در جهان ساخته می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر خودرو‌های الکترونیکی به بازار‌های خودرو راه یافته‌اند و ما از این مسئله عقب هستیم.

وی تأکید کرد: همچنین تا ۲۰ سال دیگر بسیاری از مشاغل در بخش خودروسازی اعم از تعمیرگاه‌ها جمع خواهد شد، اما ما نمی‌دانیم در حال حاضر کجای این معادله قرار گرفته‌ایم.

دهقانی تأکید کرد: این موضوعات واقعا نیاز به فکر و برنامه‌ریزی دارد و در حال حاضر هم دیر نشده است و مسئولین باید خودروسازان را به حال خود رها کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این جای سوال دارد که وقتی دولت سهمی کمی در خودروسازی دارد چرا باید این بخش را مدیریت می‌کند، لذا دولت باید مطالبه‌گر این بخش باشد، اما متأسفانه دولت بر علیه منافع مردم در کنار خودروسازان ایستاده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: درست است که ما باید از خودروسازان حمایت کنیم، اما این حمایت باید به صورت درست و منطقی مد نظر قرار گیرد.

۱۴۰۰/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...