نسخه چاپی

هجوم تروریستها از تمام جهان به سوریه

مدیر ناظران حقوق بشر سوریه ،كشته شدن یك تروریست استرالیایی در سوریه را كه عضو گروه تروریستی جبهه النصره بود، تایید كرد.

به گزارش نما، مهر به نقل از "حریت" چاپ ترکیه نوشت: کشته شدن یک استرالیایی که در کنار تروریستها و گروه های مخالف سوری علیه دولت سوریه می جنگید، به تایید ناظر حقوق بشررسید.

"رامی عبدالرحمن" مدیر گروه ناظران حقوق بشر سوریه در تماس تلفنی به خبرگزاری فرانسه گفت این فرد که ملقب به ابوالولید" بود در ۱۰ دیماه در جریان حمله گروه های مسلح به پایگاه وادی الضیف ارتش سوریه در منطقه شمال غرب این کشور کشته شده است.

گروه های تروریستی به رهبری گروه تروریستی جبهه النصره، دو روز پیش از کشته شدن این تبعه استرالیایی حملاتی را برای به تسخیر درآوردن این پایگاه مهم ارتش سوریه آغاز کرده بودند.

این تروریست استرالیایی از کشوری که فاصله بسیار زیادی با سوریه دارد، به گروههای مسلحی پیوسته بود که امنیت و ثبات این کشور را به خطر انداخته اند.

واکنش دولت استرالیا

به گزارش خبرگزاری استرالیا، وزارت امور خارجه استرالیا در این خصوص اعلام کرد در این خصوص تحقیق خواهد کرد و این تحقیق از طریق سفارت خانه این کشور درقاهره انجام خواهد شد.

گروههای مسلح در سوریه نیز که رسانه های سعودی آنها را انقلابیون می خوانند، در یوتیوب، کشته شدن این استرالیایی را که یوسف ترویراکایا نام داشت و ساکن ملبورن بود، در درگیری شورشیان با ارتش سوریه اعلام کردند.

تایید کشته شدن یک تروریست تبعه استرالیا توسط ناظران حقوق بشرخود گواه حضور گروه های مختلف تروریستی از کشورهای مختلف جهان در سوریه است که سازماندهی و هدایت آنها توسط عربستان سعودی، قطر و ترکیه با حمایت های آمریکا و متحدانش صورت می گیرد و این گروهها از حدود دو سال پیش، ناامنی، غارتگری، تجاوز و کشتار را ادامه می دهند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...