نسخه چاپی

هشدار جدی پلیس راهور به رانندگان پرخطر

عکس خبري -هشدار جدي پليس راهور به رانندگان پرخطر

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: فعالیت قرارگاه كنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ ادامه دارد و برای رانندگان پر خطر پیامك ارسال می شود.

به گزارش نما، رانندگان پر خطر مواظب باشند. رانندگان پر خطر منتظر دریافت پیامک باشند. سرهنگ موسوی پور در مورد رانندگان پر خطر گفت. رانندگان پر خطر برای سرعت غیرمجاز جریمه می شوند. دوربین ثبت تخلفات سرعت های غیر مجاز رانندگان پر خطر را ثبت می کنند.

سرهنگ سید "ابوالفضل موسوی پور" از ادامه فعالیت قرارگاه سرعت در شهر تهران سخن گفت.

جانشین پلیس راهور تهران ضمن بیان ضرورت کار قرارگاه سرعت در شهر تهران بیان داشت : با پیگیری هایی که صورت پذیرفت امسال نیز مجدد قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ کار خود را ادامه می دهد .

سرهنگ موسوی پور ابراز داشت: همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت این کار را برعهده دارند و زیر نظر مستقیم رییس این مرکز ، قرارگاه کنترل سرعت فعالیت خود را ادامه می دهد .

وی اظهار کرد: قانون گذار سرعت را به سه بخش تقسیم کرده است که بخشی از سرعت ها تا ۳۰ کیلومتر بیش تر از حد مجاز است و بخش دیگری ۳۰ کیلومتر تا ۵۰ کیلومتر بالاتر از حد مجاز و بخش سوم نیز سرعت های بالاتر از ۵۰ کیلوتر در ساعت می باشد .

این مقام پلیس ادامه داد: قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعت های بالاتر ۵۰ کیلومتر در ساعت را مورد بررسی و کنترل می نماید .

سرهنگ موسوی پور افزود : دوربین ثبت تخلفات سرعت های غیر مجاز را ثبت می کنند و همکاران بنده با رصد سرعت هایی که بالای ۵۰ کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز بوده را از طریق سامانه هایی که در دسترس داریم ثبت کرده و این تخلف از طریق پیامک برای مالکین ارسال می گردد .

وی گفت : برای بار اول و دوم حضور رانندگان متخلف در کلاس های آموزشی پلیس راهور لازم است و بحث توجیه و آموزش و اعمال قانون و پرداخت جرایم مطرح می شود و اگر این تخلفات به بار سوم برسد برابرماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی این تخلف اخلال در نظم محسوب شده و پرونده تحویل مقامات قضایی می گردد .

وی افزود : برای بیش از ۳۵۰۰ راننده از ابتدای سال جاری پیامک ارسال شده که امیدواریم با احترام به قانون و کاهش سرعت ها توسط رانندگان شاهد حوادث تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

منبع:رکنا

۱۴۰۰/۱۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...