نسخه چاپی

یوونتوس با ۷۰ میلیون به دنبال جانشین رونالدو

عکس خبري -يوونتوس با ?? ميليون به دنبال جانشين رونالدو

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند یوونتوس به جذب دوشان ولاوویچ مهاجم ۲۱ ساله فیورنتینا نزدیك است.

به گزارش نماو به نقل از فوتبال ایتالیا، این بازیکن صرب که اغلب با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه می شود، ۱۷ گل در سری آ در این فصل به ثمر رسانده است و یوونتوس آماده است حدود ۷۰ میلیون یورو برای این بازیکن جوان بپردازد، زیرا آن‌ها به دنبال پر کردن شکاف گل‌های کریستیانو رونالدو هستند.

تنها ۱۸ ماه از قرارداد ولاوویچ در فلورانس باقی مانده است، گمانه زنی‌ها در مورد سرنوشت او به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. یوونتوس گل‌های رونالدو را در این فصل پس از انتقال او به منچستریونایتد از دست داد و به نظر می‌رسد ولاوویچ جانشین خوبی باشد.
روزنامه ایتالیایی "گاتزا دلو اسپورت" می گوید یوونتوس فقط ۷۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است در حالی که "اسکای ایتالیا" رقم جهانی ۷۵ میلیون یورو را گزارش کرده است.

دانیله پراد، مدیر فیورنتینا این هفته گفت: گردش مالی سالانه ما حدود ۷۵ میلیون یورو است، بنابراین نمی‌توانیم ریسک از دست دادن او را در یک انتقال رایگان بعد از اتمام قراردادش داشته باشیم.

در صورت پیوستن به یوونتوس، ولاوویچ گرانترین نقل و انتقال زمستانی لیگ ایتالیا می‌شود. رکورد فعلی زمانی به دست آمد که میلان در ژانویه ۲۰۱۹ مبلغ ۴۰ میلیون یورو به باشگاه فلامنگو برزیل برای لوکاس پاکئتا پرداخت کرد.

منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...