نسخه چاپی

همه گزینه‌ها روی میز است

عکس خبري -همه گزينه‌ها روي ميز است

معاون وزیر خزانه داری آمریكا در پاسخ به این سوال كه آیا از اخراج روسیه از سیستم پرداخت‌های بین المللی سوئیفت حمایت می‌كند، گفت: همه گزینه‌ها روی میز است.

به گزارش نما به نقل از تاس، «والی آدیمو»، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه گفت که این کشور و متحدان اروپایی‌اش در صورتی که نیروهای روسیه به اوکراین حمله کنند، بسته‌های تحریم اقتصادی «آماده» را در نظر گرفته‌اند.

وی در گفتگو با تلویزیون بلومبرگ گفت: «ما مجموعه‌ای از تحریم‌ها را به دقت طراحی کرده‌ایم که تأثیر قابل‌توجهی بر اقتصاد روسیه خواهند داشت.»

آدیمو در پاسخ به این سوال که آیا از اخراج روسیه از سیستم پرداخت‌های بین المللی سوئیفت حمایت می‌کند، گفت: «همه گزینه‌ها روی میز است.»

اخیراً در غرب و در کی‌یف نگرانی‌ها در مورد تدارک ادعایی مسکو برای تهاجم به اوکراین افزایش یافته است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، این اظهارات را تشدید تنش پوچ و بی‌اساس خوانده و تاکید کرده است که روسیه هیچ‌کس را تهدید نمی‌کند.

در عین حال، سخنگوی کرملین برخی تحرکات احتمالی برای توجیه چنین ادعاهایی رد نکرد و هشدار داد که تلاش برای حل و فصل مناقشه اوکراین با زور عواقب بسیار جدی خواهد داشت. پسکوف پیشتر روز سه شنبه خاطرنشان کرده بود که کرملین با نگرانی شدید اقدامات واشنگتن را با هدف دامن زدن به تنش‌ها در اطراف اوکراین زیر نظر دارد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...