نسخه چاپی

سهرابی: مطالبات اروین پرداخت شد، با حمزاوی و فورچونه در حال مذاكره هستیم/ ۲ بازیكن خارجی مدنظر ما به ایران می‌آیند

عکس خبري -سهرابي: مطالبات اروين پرداخت شد، با حمزاوي و فورچونه در حال مذاکره هستيم/ ? بازيکن خارجي مدنظر ما به ايران مي‌آيند

مدیرعامل باشگاه تراكتور تبریز اعلام كرد این باشگاه مطالبات لی هری اروین را پرداخت كرده است و مذاكرات با حمزاوی و فورچونه نیز ادامه دارد.

به گزارش نما، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با رسانه تراکتور، درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نیم‌فصل، براساس تصمیم سرمربی، اعضای تیم تراکتور پنج روز استراحت می‌کنند و دور جدید تمرینات از روز شنبه (۹ بهمن) آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین آقای سولدو و سایر اعضای خارجی کادر فنی برای استراحت به کشورشان سفر کرده‌اند که روز جمعه به ایران باز می‌گردند.

سهرابی با بیان اینکه باتوجه به احتمال آغاز بارندگی‌ها، تمهیدات لازم برای آماده نگه داشتن چمن‌های استادیوم اختصاصی باشگاه اندیشیده شده است، گفت: مکاتباتی درباره برگزاری اردوی خارج از کشور انجام شده است، اما باتوجه به ممنوعیتی که در این زمینه وجود دارد، طبق‌ برنامه‌ریزی انجام شده و با مدنظر قرار دادن امکانات سخت‌افزاری باشگاه، با استقرار اعضای تیم در هتل، اردوی تیم در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه تراکتور برپا می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد تقویت تیم، عنوان کرد: مکاتباتی با تیم‌های سپاهان، مس رفسنجان و پیکان در راستای جذب برخی بازیکنان از این تیم‌ها انجام شده است، اما با توجه به اینکه هنوز توافق نهایی حاصل نشده، اسامی بازیکنان را اعلام نمی‌کنیم، چرا که این کار غیرحرفه‌ای است.
سهرابی درباره برنامه باشگاه برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، تصریح کرد: بی‌تردید شرایط جذب بازیکن در نیم‌فصل با ابتدای فصل متفاوت است و باید با حساسیت بالایی این امر را پیگیری کنیم و در همین راستا اولویت ما تلاش برای حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در نقاط مختلف براساس نظر کادر فنی است.

وی ادامه داد: همچنین با دو بازیکن خارجی مذاکره و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این افراد از سوی باشگاه انجام شده است و منتظر فسخ قرارداد بازیکنان مدنظر با باشگاه‌های‌شان هستیم که پس از آن، این دو بازیکن برای مذاکره نهایی وارد ایران خواهند شد. همچنین با اعلام سرمربی تیم، دو بازیکن که اسامی آنها قبلاً اعلام شده، در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته‌اند.

سهرابی راجع به اقدامات باشگاه برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم، بیان کرد: توافق لازم با «اروین» صورت گرفته و نامه تأییدیه نیز از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شده است. همچنین نمایندگان باشگاه در ترکیه با وکلای «حمزاوی» و «فورچونه» در حال رایزنی هستند تا با این بازیکنان نیز توافق لازم صورت بگیرد و پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور باز شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه درصد مقرر قرارداد مربیان تیم فوتبال تراکتور هم پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بازیکنانی که قبلاً اطلاع‌رسانی کرده بودیم، درصد مقرر قرارداد نصف بازیکنان پرداخت شده است و طی روزهای آتی درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان و سایر اعضای تیم را پرداخت خواهیم کرد تا نگرانی هواداران از بابت امکان فسخ یکطرفه رفع شود.

۱۴۰۰/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...