نسخه چاپی

گفته های انصاریان در برنامه علی ضیا تكذیب شد!+سند

وكیل و مشاور حقوقی حسین هدایتی با كذب خواندن صحبتهای علی انصاریان، بازیكن سابق تیم استیل آذین از سیدعلی ضیا و صداوسیما انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه استیل آذین، آرش نجفی اظهار کرد: در جریان برنامه روز سه شنبه صبح برنامه ویتامین 3 مجری برنامه آقای سید علی ضیا در جریان گفت‌وگوی های خود از علی انصاریان که میهمان برنامه بود سوالاتی پرسید که وی (انصاریان) در جواب یکی از این سوالات نام چند باشگاه را به عنوان بدهکار خود مطرح کرده و به نام باشگاه استیل آذین نیز به عنوان بدهکار خود اشاره کرد. البته این بازیکن قبلا نیز در برنامه نود به ادعای طلب خود از باشگاه استیل آذین پرداخته بود که در این خصوص ابتدا توجه دست اندرکاران تهیه برنامه ویتامین 3 و علی انصاریان و در ادامه افکار عمومی را به توضیحات زیر جلب می‌کنم.

6-874.jpg


آقای علی انصاریان! اولا نیاز نیست به شما یادآوری کنم جای رسیدگی به ادعای شما کمیته انضباطی فدراسیون است و تکرار ادعای طلب شما از باشگاهها در تلویزیون دلیل بر حقانیت شما نیست. مگر شما از طریق صدا و سیما با باشگاه استیل آذین قرارداد منعقد کرده اید که حالا از طریق رسانه ملی پیگیر ادعاهای خویش هستید. ثانیا بهتر است مجریان و دست اندر کاران محترم صدا و سیما بازیکنانی که چنین ادعاهایی دارند را به کمیته انضباطی فدراسیون راهنمایی کنند.

آقای علی انصاریان! شما قطعا و بی تردید نه طلبی دارید و هکذا مدرک مستدلی دال بر ادعای طلب خود، چنان که اگر این‌طور می بود تا امروز صدها بار به مراجع ذیصلاح حقوقی فدراسیون مراجعه می کردید و بی شک مانند بسیاری دیگر تکلیف ادعایتان روشن می شد.

همچنین از آقای سیدعلی ضیا تقاضا دارم با رویت مدرک پیوست این متن خودتان قضاوت کنید بهتر نبود قبل از انتشار سراسری سخنان کذب آقای علی انصاریان برای حفظ آبروی اشخاص و باشگاهها برنامه خود را طوری مدیریت کنید تا بی طرفی رسانه ملی لحاظ شود و حقی از کسی ضایع نگردد؟

در حالی که سیاستهای صدا و سیما در راستای تولید برنامه های تلویزیونی و به نقل از مسئولین طرح و برنامه سیما ایجاد امید و نشاط در جامعه و تشویق افراد به انجام کارهای بزرگ است و مجریان توانا نیز می بایست با خلاقیت خود و ایجاد کنجکاوی در مخاطب قادر باشند آنان را تا پایان برنامه همراه کنند متاسفانه آقای سید علی ضیا به همراه سردبیر و تهیه کننده برنامه ویتامین 3 به سادگی برنامه خود را وسیله ای برای انتشار اظهارت خلاف واقع و نشر اکاذیب از سوی امثال آقای انصاریان قرار می دهند تا ناخواسته منجر به خدشه دار شدن اعتبار موکل اینجانب شود.

بدینوسیله بنده این حق را برای موکلم محفوظ می دانم که مستندا به ماده واحده الحاقی به ماده 30 قانون اساسنامه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به پخش مطالب کذب از سوی آقای انصاریان از طریق برنامه مذکور اعتراض کند تا مراحل قانونی جهت احقاق حق طی شود.

لیکن در خصوص آقای علی انصاریان که پیشتر نیز در برنامه 90 به بیان مطالبی مشابه پرداخته بود از همین فرصت استفاده می کنم و به ایشان هشدار می دهم که از ادامه این عمل جدا خودداری و مراتب عذرخواهی خود را به صورت رسمی اعلام کند. چرا که طبق مستنداتی که موجود است ایشان در زمان بازی در تیم استیل آذین تمام مطالبات خود را دریافت داشته و تسویه حساب کرده است و با وصف فرض بعید که مستنداتی در این رابطه داشته باشد چرا تاکنون به باشگاه مراجعه نکرده است؟ ضمنا دوباره تاکید می کنم صلاحیت رسیدگی به هر گونه ادعایی در خانواده فوتبال بر عهده کمیته انضباطی است.

شما مستند به سند پیوست شش سال پیش با باشگاه استیل آذین تسویه حساب کرده اید و تازه پس از گذشت شش سال به صرافت استیفاء حقوق معوقه خود افتاده اید.

در ادامه باید اذعان کنم در صورتی که ایشان دلیلی مبنی بر ادعای خود ارائه نکند و مراتب عذرخواهی خود را اعلام نکند قطعا تحت عنوان نشر اکاذیب از ایشان شکایت به عمل خواهد آمد.

در پایان به منظور آگاهی عموم علاقه مندان اخبار فوتبال سند تسویه حساب ایشان با باشگاه روی سربرگ رسمی فدراسیون فوتبال جهت مشاهده عموم ارائه می‌شود.

۱۳۹۱/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...