نسخه چاپی

نوروز 91 همراه با "كلاه قرمزی"

پخش مجموعه "كلاه قرمزی" با اجرای ایرج طهماسب در ایام نوروز 91 از شبكه دو سیما قطعی و از چند روز پیش تولید آن آغاز شده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه "کلاه قرمزی" امسال بیشتر با محوریت عروسک‌ها پخش خواهد شد و ایرج طهماسب و حمید جبلی به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی از اوائل بهمن ماه مشغول طراحی و نگارش آن هستند.

ضبط این مجموعه با تکمیل دکور برنامه از چند روز پیش شروع شده‌است، اما گروه برای پرهیز از حواشی سعی کردند این کار را بدون پوشش خبری و در آرامش کامل تهیه کنند.

مجموعه "کلاه قرمزی" در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه می‌شود و قرار است در ایام نوروز هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه دو برود.

این مجموعه ساعت 15 هر روز تکرار خواهد شد. مجموعه "کلاه قرمزی" از تولیدات گروه خردسال و کودک شبکه دو است و امسال چهار عروسک جدید به این مجموعه اضافه می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" بعنوان تازه‌ترین نسخه سینمایی با حضور این عروسک‌های دوست‌داشتنی هم مراحل مونتاژ را سپری می‌کند و احتمالا سال آینده در سینماها اکران خواهد شد.

مجموعه "کلاه قرمزی" یکی از برگ‌های برنده شبکه دو در ایام نوروز بوده‌است که در سال‌های قبل توانست مخاطبان زیادی را پای جعبه جادویی بنشاند. بازپخش سری ویژه این برنامه برای نوروز90 از چند شب پیش در کنداکتور پخش شبکه دوم قرار گرفته‌است.

۱۳۹۰/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...