نسخه چاپی

بیانیه ایران‌خودرو پیرو فرمایشات رهبر انقلاب

عکس خبري -بيانيه ايران‌خودرو پيرو فرمايشات رهبر انقلاب

شركت ایران خودرو در پی اظهارات روز گذشته رهبری در مورد كیفیت خودروها بیانیه‌ای منتشر كرد.

به گزارش نما، شرکت ایران خودرو در پی اظهارات روز گذشته رهبری در مورد کیفیت خودروها بیانیه‌ای منتشر کرد. در متن این بیانه آمده است:‌ «بر کسی پوشیده نیست در دورانی که صنعت کشور به‌خصوص خودروسازی آماج حمله‌ها و تحریم‌های ظالمانه قرار داشت، تنها حامی و پشتیبان تولید و صنعت خودرو، رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و همواره فرمایشات و رهنمودهای ایشان راهگشای استمرار تولید و تداوم بخش حرکت چرخ صنعت بوده است. ما صنعتگران، کارکنان و کارگران صنعت خودروی کشور و در گروه صنعتی ایران خودرو، به پشتوانه این حمایت‌ها نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گرفتیم تا در میان سیل عظیم مشکلات و محدودیت‌ها ضمن حفظ جریان تولید، مانع توقف فعالیت‌های واحدهای تولیدی و پاسخگوی نیازهای هم میهنان عزیز باشیم.

پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و رهنمودهایی که در خصوص لزوم توجه به کیفیت و جلب رضایت مشتریان ایراد فرمودند، گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اظهار تاثر و تاسف از این‌که باوجود همه تلاش‌ها، توفیق کافی در جلب رضایت مردم به‌وجود نیامده و موجب تکدر خاطر رهبر فرزانه انقلاب شده است، متعهد می شود با بازنگری در راهبردها و رویکردهای اجرایی در جهت تحقق منویات معظم‌له و رضایت خاطر مردم از محصولات خود، تلاشی جهادی را بیش از پیش سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

امید آن داریم در مسیر بهبود کیفیت و کسب رضایت‌مندی کامل مردم که در میانه راه آن هستیم، مثل همیشه از حمایت ها و رهنمودهای معظم‌له بهره مند باشیم.»

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...