نسخه چاپی

جزئیات سرقت مسلحانه و قتل دو طلافروش در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان جزئیات سرقت مسلحانه ناكام از یك طلافروش و قتل دو برادر در جریان آن را تشریح كرد.

سرهنگ حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت 8 شب یکشنبه سه سارق نقابدار وارد یک مغازه طلافروشی در خیابان ملت اصفهان شدند. دزدان که مسلح به اسلحه های کلاش و کلت بودند با تهدید دو مرد طلا فروش از آنها خواستند هر چه طلا در مغازه دارند در کیف آنان بریزند. سارقان مسلح وقتی با مقاومت دو برادر طلافروش روبرو شدند به سوی آنها تیراندازی کرده و بدون سرقت از محل گریختند.

وی افزود: در جریان این تیراندازی برادر کوچکتر که 28 سال سن داشت بر اثر شدت جراحات جان سپرد و برادر 38 ساله نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که او نیز در آنجا جان باخت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: پس از اطلاع موضوع به پلیس بلافاصله چند تیم از ماموران پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند. در جریان بررسی ها مشخص شد دزدان مسلح پس از این جنایت با موتور سیکلت از محل فرار کرده بودند که تحقیقات گسترده ای در این رابطه آغاز شده است.

سرهنگ حسین زاده تاکید کرد: این نخستین سرقت مسلحانه به این شیوه در سال جاری در اصفهان است که امیدواریم تا تحقیقات صورت گرفته به زودی عاملان این جنایت را شناسایی و دستگیر کنیم.

۱۳۹۰/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...