نسخه چاپی

هشدار روسیه به آمریكا درخصوص تشدید تحریم ها

هشدار روسيه به آمريکا درخصوص تشديد تحريم ها

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به آمریكا هشدار داد كه اگر تحریمی علیه روسیه اعمال شود، واكنش متقابل مسكو را به همراه خواهد داشت.

به گزارش نما ، «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با ادامه تنش‌ها برسر مناقشه اوکراین، هشدار داد که اگر علیه روسیه تحریمی اعمال شود، این تحریم‌ها تنها به روسیه آسیب نخواهد زد و واکنش متقابل مسکو را به همراه خواهد داشت.

نماینده روسیه گفت: «مسکو یاد گرفته است که با تحریم‌ها زندگی کند اگر آن‌ها به علیه روسیه تحریمی وضع کنند این فقط روسیه نخواهد بود که آسیب می‌بیند.»

غرب و آمریکا با ادعای حمله احتمالی روسیه به اوکراین، مسکو را به اعمال تحریم‌های اقتصادی تهدید کرده‌اند. وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرده است تحریم‌ها علیه روسیه تا ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ماه) آماده خواهند شد.

روابط روسیه و اوکراین از سال ۲۰۱۴ و در جریان الحاق کریمه به روسیه همواره تنش‌آمیز بوده است. این تنش‌ها آبان ماه امسال در جریان ادعای رئیس جمهور اوکراین افزایش یافت.

استقرار ده‌ها هزار نیروی روسیه در مرزهای اوکراین نگرانی‌ها را در کی‌یف و کشورهای غربی درخصوص حمله احتمالی مسکو به اوکراین ایجاد کرده، اما روسیه بارها این موضوع را رد کرده است.

پیش از این نیز دبیر شورای امنیت ملی روسیه در اظهاراتی با رد این ادعاها اعلام کرده بود که مسکو خواهان جنگ در کی یف نیست و غربی‌ها هستند که ایده جنگ بین روسیه و اوکراین را برای رسیدن به اهداف خود مطرح کرده‌اند. 

بازار 

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...