نسخه چاپی

خاطره جذاب رونالدو از سال‌های دور برزیل ؛ ما در زمان اشتباهی فوتبالیست شدیم

عکس خبري -خاطره جذاب رونالدو از سال‌هاي دور برزيل ؛ ما در زمان اشتباهي فوتباليست شديم

رونالدو نازاریو در آخرین مصاحبه خود از ویژگی‌های شخصیتی روماریو گفت و به تمجید از مسی، نیمار، بنزما و هالند پرداخت.

به گزارش نما، رونالدو نازاریو شب گذشته میهمان برنامه توییچ «بوبو ویری» بود و در خصوص بنزما، مسی، انتقال امباپه به رئال مادرید و ویژگی‌های شخصیتی روماریو صحبت کرد.

رونالدو گفت: من می‌خواستم با تمام وجودم در کنار ویری بازی کنم. به خاطر مصدومیت‌ها زیاد این اتفاق رخ نداد و این باعث ناراحتی است. ویری به اینترمیلان پیوسته بود که در کنار هم بازی کنیم. او می‌توانست به جاهای دیگر هم برود.
رونالدو دوبار قهرمان جام جهانی با تیم ملی برزیل شد. اولین بار در جام جهانی ۱۹۹۴ با اینکه یک دقیقه هم بازی نکرد ولی با شکست دادن ایتالیا در ضربات پنالتی به این افتخار رسید و دومین بار نیز بهترین آقای گل جام شد و با شکست دادن اولیور کان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ کره و ژاپن شد.

وی گفت: من از روماریو و ببتو خیلی چیزها یاد گرفتم. آنها الهام بخش بودند با اینکه روماریو یک آدم عوضی بود که بازیکنان جوان را مجبور می‌کرد برایش قهوه بیاورند و کفش‌هایش را تمیز کنند.

رونالدو ادامه داد: چند سال بعد، در سال ۱۹۹۷ من به بازیکن مهمی بدل شده بودم. توپ طلا برده بودم. با این حال وقتی برای کوپا آمریکا خودمان را آماده می‌کردیم، روماریو یک شب آمد و به من گفت برویم بیرون. او یک نردبان آورد تا وقتی نیمه شب بازگشتیم بتوانیم از پنجره هتل وارد شویم. آن شب خاطرم هست که ساعت ۵ صبح بازگشتیم و من فردا سر تمرین بسیار خسته بودم. متوجه شدم روماریو این کار را کرده تا به جای من در ترکیب اصلی قرار گیرد.
وی در رابطه با مسی و نیمار گفت: مسی به نظرم خارق العاده است. یک بازیکن قدرتمند و تکنیکی که می‌خواهد در هر بازی گلزنی کند. نیمار نیز بازیکن بزرگی است و امیدوارم او بتواند با برزیل به افتخار بزرگی دست یابد.

وی ادامه داد: نسل الان از نسل ما بهتر خارج از فوتبال زندگی می‌کند. آنها خوب می‌خورند و خوب می‌خوابند. برای ما کاملا برعکس بودیم. دیگر نگویم که شب‌ها ما چه کارها می‌کردیم. با این حال به نظرم ذهنیت‌هایمان خیلی به من شبیه است.

رونالدو در رابطه بهترین مهاجم کنونی گفت: بنزما، بدون شک. پس از او لواندوفسکی. هالند هم یک روزی بهترین مهاجم جهان خواهد شد ولی به نظرم آن دو نفر الان بهتر از هالند هستند.
وی ادامه داد: امباپه هم خیلی بازیکن خوبی است. شنیده‌ام که او با رئال مادرید قرارداد بسته و می‌خواهد ۵۰ میلیون یورو سالیانه پول بگیرد. ما در زمان اشتباهی بازی کردیم.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...