نسخه چاپی

خبر كوثری از اقدامات دولت برای انتخابات92

عکس خبري -خبر کوثري از اقدامات دولت براي انتخابات92

كوثری كه معتقد است دولت در انتخابات سال آینده كاندیدا معرفی می كند، خاطر نشان كرد: شاید به اسم دولت مطرح نشوند، اما از مجموعه كسانی كه در دولت هستند، احتمالش زیاد است كه چهره ای وارد انتخابات شود.

به گزارش نما، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص انتخابات سال 92 و چگونگی ورود اصولگرایان به آن، اظهار داشت: در مرحله کنونی به طور مشخص نمی توان در این باره اظهار نظر کرد و باید کمی بیشتر صبر کرد. چون همه کسانی که مدعی پست ریاست جمهوری هستند، به طور مشخص اعلام موضع نکرده اند. لذا کمی باید تامل کرد تا همه مدعیان وارد میدان شوند و بعد بر این اساس، بتوان تحلیل کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری هم به مکانیزمی شبیه انتخابات مجلس خواهند رسید یا اینکه باید منتظر مدلی جدید بود؟، تصریح کرد: رقابت در انتخابات آتی، بیشتر بین جریان های اصولگرایی، اصلاح طلبان و جریان دولت (جریان انحرافی) است که برای انتخابات سال بعد برنامه دارند.

کوثری که معتقد است دولت در انتخابات سال آینده کاندیدا معرفی می کند، خاطر نشان کرد: شاید به اسم دولت مطرح نشوند، اما از مجموعه کسانی که در دولت هستند، احتمالش زیاد است که چهره ای وارد انتخابات شود.

این نماینده تهران که می گوید نشانه های ورود دولت به انتخابات را می بیند، در پاسخ به اینکه کاندیدای احتمالی دولت توان جذب آرای مردم را دارد؟، اظهار داشت: چیزی که ما به آن رسیدیم، این است که دولت برای انتخابات سال آینده برنامه دارد.

او مشایی را یکی از گزینه های دولت برای انتخابات سال آینده می داند ولی در عین حال می گوید: چهره های دیگری هم هستند که ممکن است وارد انتخابات شوند.

ائتلاف 2+1 و پایداری آن دیگر موضوعی است که کوثری درباره آن معتقد است: «این ائتلاف گسترده تر خواهد شد. چون علاوه بر این سه نفر به عنوان چهره های اصولگرا، حتما افراد دیگری هم هستند که از تفکر اصولگرایی کاندیدا خواهند شد و در مرحله بعد باید دید این ائتلاف 2+1 چند نفر خواهد شد.»

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به اینکه فکر می کنید از میان اصولگرایان چهره های جدی که وارد انتخابات می شوند چند نفر هستند، گفت: باید در این زمینه تامل کرد. ما به صورت پراکنده برخی اخبار را می شنویم، ولی اینکه بتوانیم به صورت قطع و یقین درباره حضور آنها صحبت کنیم، موضوعی است که باید در مورد آن تامل کرد. چون تعداد کسانی که در صف انتظار کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری هستند، بیش از کسانی است که خود را مطرح کردند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...