نسخه چاپی

حداد:موسوی‌و‌كروبی نیازی‌به محاكمه‌ندارند

حداد در پاسخ به سوالی مبنی بر محاكمه نشدن آقایان موسوی و كروبی و امكان نامزد شدن آنان در انتخابات ۹۲ گفت: این حرف نادرستی است. آنان در دادگاه ملت محاكمه شده اند و نیازی به محاكمه آنان نیست. و این تصمیم «عدم محاكمه در دادگاه» تصمیم درستی بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، غلامعلی حدادعادل در سخنانی که در یزد ایراد کرد به برخی سوالات حاضران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر محاکمه نشدن آقایان موسوی و کروبی و امکان نامزد شدن آنان در انتخابات ۹۲ گفت: این حرف نادرستی است. آنان در دادگاه ملت محاکمه شده اند و نیازی به محاکمه آنان نیست. و این تصمیم «عدم محاکمه در دادگاه» تصمیم درستی بوده است.

وی گفت: مبنای شورای نگهبان اثبات جرم در دادگاه نیست چراکه خیلی ها در دادگاه محکوم نشده اند ولی صلاحیت کاندیداتوری را ندارند.

حداد در پاسخ به سولی مبنی بر رای ۷۵ درصدی دانشگاهیان به موسوی بنابر گفته نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، گفت: من از اظهارات ایشان اطلاعی ندارم ولی باید از هر اتفاقی که در گذشته افتاده درس گرفت.

او همچنین در پاسخ به این سوال که شما با ابطال بخشی از صندوق ها به مجلس ششم راه یافتید هم گفت: بنده در آن انتخابات نفر ۳۳ اعلام شدم. اعتراضی هم نکردم. فقط نامه ای نوشتم و اعلام کردم رای من در حوزه ای که بنده و خانواده ام در آنجا رای دادیم، صفر اعلام شده. پس از چند روز شورای نگهبان آراء را شمرد و بنده را نفر ۲۹ عنوان کرد.

وی گفت: این تهمت ها و فحش ها زیاد است و اگر عمری باشد خاطرات خود را خواهم نوشت.

نماینده مجلس نهم همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام نظر درخصوص اقدام های عجولانه در دولت هم گفت: کار عجولانه ناصحیح است چه در دولت باشد، چه در مجلس.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا پیروز انتخابات ۸۸ تا چه حد به قانون پایبند بوده است گفت: حساب احمدی نژاد از کارها و ادعاهای موسوی جداست و پیش روی ملت قرار دارد.

حداد در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی‌اش از انتهای کار دولت دهم گفت: خدا عاقبت ایشان را ختم به خیر کند

۱۳۹۱/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...