نسخه چاپی

عارف از مردم عذرخواهی كند

چه جریانی با مردم صادق نیست؟

عکس خبري -چه جرياني با مردم صادق نيست؟

بیشترین دولتی كه با عدم صداقت با مردم برخورد كرد دولت تدبیر و امید بود كه مورد حمایت اصلی این جریان قرار داشت. پیوند زدن حل مشكل محیط‌زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم به برجام تنها بخش كوچكی از دروغ هایی است كه دولت مورد حمایت این جریان به مردم تحویل داد.

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس گذشته و رئیس بنیاد امید ایرانیان به مناسبت دهه فجر یادداشتی منتشر کرده و از مسئولان نظام خواسته تا به واسطه‌ی برخی نارسایی‌ها و کم کاری‌ها از مردم نجیب ایران متواضعانه عذرخواهی کنند! او در یادداشت خود می نویسد: " متأسفم که بگویم گام نهادن در بیراهه اختلاف، اصرار بر خطاهای گذشته و نشنیدن صدای مصلحان، راه خسران ملک و ملت، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و فرصت دادن به دشمنان و بدخواهان است!"
با خواندن این متن این سوال پیش می آید که به راستی چه کسی باید از مردم عذرخواهی کند؟
اگز به گذشته ی مدیریتی کشور نگاهی بی اندازیم در می یابیم که از 43 سال عمر جمهوری اسلامی چیزی حدود 32 سال آن در اختیار جریانی قرار داشته که آقای عارف هم در آن حلقه تعریف می شوند بنابراین جریان اصلاح طلب به هیچ عنوان نمی تواند منتقد کاستی های موجود در کشور باشد و ادعای حق طلبی کند این جریان تنها می تواند بابت تمام کاستی ها و سوء مدیریت ها از پیشگاه ملت طلب بخشش نماید
عارف همچنین در بخش دیگری از یادداشت خود می نویسد: "معتقدم یکی از چالش‌هایی که حاکمیت با آن روبرو است، عدم صداقت و شفافیت با مردم است. در طول ۴ دهه گذشته، عدم صداقت با ملت ایران در مقاطعی آسیب‌های جدی به روند توسعه و پیشرفت ایران وارد کرده و باعث ایجاد هزینه‌هایی برای کشور و ملت شده است."
این سخنان در حالی مطرح می شود که بیشترین دولتی که با عدم صداقت با مردم برخورد کرد دولت تدبیر و امید بود که مورد حمایت اصلی این جریان قرار داشت. پیوند زدن حل مشکل محیط‌زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم به برجام تنها بخش کوچکی از دروغ هایی است که دولت مورد حمایت این جریان به مردم تحویل داد.
شفافیت زدایی و افزایش فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولان در این سالها باعث به وجود آمدن گاندوهاي امنیتی، اقتصادی و سیاسی در صحنه ملی و ضربه بر حیثیت نظام در سطح بین‌المللی شد.
جالب اینجاست که جناب عارف به خاطر بی صداقت ترین رئیس جمهور تاریخ ایران از رقابت های انتخاباتی کنار رفت تا سبد رای آنها واحد شود.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...