نسخه چاپی

تماس پنهانی استراماچونی با یك استقلالی؛ به تیم من بیا

عکس خبري -تماس پنهاني استراماچوني با يک استقلالي؛ به تيم من بيا

استراماچونی سرمربی تیم الغرافه بعد از جذب سعید عزت‌الهی به‌دنبال استخدام یك بازیكن ایرانی دیگر است.

به گزارش نما، بازیکن جدیدی که سرمربی سابق استقلال روی او دست گذاشته کسی نیست جز مهدی قائدی. بازیکنی که در دوره استراماچونی به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شد و گل‌های متعددی را برای استقلال در لیگ برتر و در ادامه در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و به‌همین دلیل مورد توجه باشگاه شباب الاهلی قرار گرفت و درنهایت در ابتدای فصل جاری باید یک قرارداد کلان به تیم اماراتی پیوست.

استراماچونی در تماسی با مهدی قائدی اعلام کرده که جذبش را به باشگاه الغرافه توصیه کرده و باشگاه قطری هم حاضر شده برای برآورده کردن خواسته مربی ایتالیایی‌اش شرایط مالی باشگاه اماراتی را برآورده کند. این در حالی است که پیش‌تر باشگاه سلتیک هم خواهان در اختیار گرفتن مهدی قائدی بود و برای عقد قرارداد با این بازیکن مبلغ ۴.۵ یورو به باشگاه اماراتی پیشنهاد داد. به‌نظر می‌رسد مهدی قائدی از وضعیت خود در تیم شباب الاهلی خیلی راضی به‌نظر نمی‌رسد و در آخرین بازی این تیم هم دقایقی کوتاه به میدان رفت! با وجود این‌که بارها و بارها تماشاگران الاهلی نسبت‌به نیمکت‌نشینی مهدی قائدی اعتراض کردند اما مهدی علی سرمربی تیم شباب الاهلی اصرار دارد همچنان از مهدی قائدی به‌عنوان بازیکن ذخیره بهره ببرد.
باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی مهدی قائدی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. البته این بازیکن با باشگاه اماراتی قرارداد سه‌ساله بستم و تصمیم گیری در مورد وضعیت آینده او باشگاه اماراتی است. مهدی قائدی برای این‌که در فصل منتهی به جام‌جهانی به ترکیب ثابت تیم‌ملی راه یابد اصرار روی حضور در ترکیب ثابت تیم اماراتی دارد و اگر قرار بر ادامه نیمکت‌نشینی او باشد احتمالاً به درخواست استراماچونی برای حضور در تیم الغرافه پاسخ مثبت خواهد داد و باشگاه قطری را مجاب خواهد کرد که با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کند. استراماچونی در تماس با مهدی قائدی اعلام کرده در صورت حضور در الغرافه از او در ترکیب ثابت تیم بهره خواهد برد.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...