نسخه چاپی

این استقلال دوگانه می‌گیرد/ خستگی، تنها نقطه ضعف آبی‌ها

عکس خبري -اين استقلال دوگانه مي‌گيرد/ خستگي، تنها نقطه ضعف آبي‌ها

بهتاش فریبا معتقد است شاگردان مجیدی می‌توانند هم قهرمان جام حذفی شوند و هم لیگ برتر را كسب كنند.

به گزارش نما، بهتاش فریبا در خصوص براری یک بر صفر استقلال برابر پیکان در جام حذفی و صعود به مرحله بعد، اظهار کرد: استقلال خوب بازی کرد و با وجود این که خستگی، خودش را در تیم نشان می‌داد اما شاگردان مجیدی نشان داده‌اند که در هر حالتی ذهنیت برنده دارند و پیروز از زمین خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: این خوب است که در هر شرایطی برنده می‌شود و این پتانسیل نشان می‌دهد که استقلال می‌تواند جام کسب کند. پیکان هم تیم خوب و دونده‌ای نشان داد و جوانان این تیم برای استقلال دردسرساز شدند اما صلابت و اتحاد تیمی که بین بازیکنان وجود دارد، مانع از تسلیم شدن در این دیدار شد.
پیشکسوت استقلال در خصوص نقطه قوت آبی‌ها در این فصل گفت: این استقلال پر از نقاط قوت است. ذهنیت برنده، بازیکنان موثر در همه پست‌ها و هوشمندانه بازی کردن از ویژگی‌های بارز تیم مجیدی است. آبی‌ها خط دفاع مستحکم و خوبی را در این فصل داشته‌اند و فوتبال ایران نشان داده خط دفاع خوب و قوی، عامل اصلی جام گرفتن است. همچنین استقلال دو دروازه‌بان آماده چون حسینی و رضایی دارد که رضایی در این بازی، باز هم قابلیت‌های خود را نشان داد و اثبات کرد که می‌تواند تبدیل به دروازه‌بان شش دانگی شود. اگر خستگی مانع استقلال نشود، آبی‌ها می‌توانند جام کسب کنند و دل هواداران را شاد کنند.

او درباره نقاط ضعف استقلال نیز افزود: هیچ تیمی در دنیا بدون نقطه ضعف نیست اما فعلا خستگی تنها نقطه ضعف شاگردان مجیدی است که با ریکاوری مناسب، این موضوع هم حل خواهد شد.

فریبا در پایان در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ و جام حذفی، توضیح داد: این استقلال اگر دچار اتفاقات عجیب و غریب نشود، شانس بالایی برای دوگانه دارد زیرا هم تفکرات کادر فنی و هم ذهنیت برنده بازیکنان، عامل اصلی رسیدن به جام استقلال در این فصل است.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...