نسخه چاپی

مقصد 11 بازیكن نام آشنای فوتبال جهان

سایت یورو اسپورت در گزارشی 11 بازیكن نام آشنای فوتبال جهان را كه احتمال تغییر پیراهن آنها در سال 2013 وجود دارد معرفی كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، با طلوع سال 2013 خبر جابجایی ستاره‌ها به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.

سایت یورو اسپورت شاخص‌ترین بازیکن را که احتمال تعویض پیراهن آنها در این سال وجود دارد معرفی می‌کنند.

1 – رونالدو غمگین و مردد

این مهاجم پرتغالی در سه، چهار سال اخیر با وجود این که بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته ، اما همواره زیر سایه لیونل مسی ، ستاره آرژانتینی بارسلونا بوده است. (CRV) رئال مادرید در بیشتر نظرسنجی ها پشت سر مسی قرار گرفته است. با این حال با بازی‌های زیبای خود همگان را به ستایش واداشته است.

رونالدو با ابراز ناراحتی در دیدار برابر ختافه جنجال ساز شد و به تیتر بیشتر روزنامه‌های اسپانیایی و غیر اسپانیایی تبدیل شد. مهاجم پرتغالی سفید پوشان ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این چند سال اخیر بوه است، اما حاشیه‌های او و ژوزه مورینیو باعث شده است تا هواداران متعصب رئال مادرید از او دل پری داشته باشند و خواستار جدایی‌اش شوند، با این حال هنوز یک پرسش ذهن رسانه‌ها را به خود مشغول کرده است و آن این که مقصد بعدی رونالدو کجا خواهد بود؟ آیا او دلارهای نفتی اماراتی‌ها و قطری‌ها را ترجیح خواهد داد یا به "ورزشگاه رویاها" اولدترافورد برخواهد گشت؟

سرآلکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد که از بازگشت رونالدو استقبال خواهد کرد، اما رقم فروش او بسیار بالاست و منچستر یونایتد نمی‌تواند چنین رقمی را پرداخت کند این در حالی است که روزنامه‌ دیلی استار در جدیدترین اخبار مربوط به رونالدو اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد برای این انتقال به توافق رسیده‌اند و کریس به زودی با 60 میلیون پوند به اولدترافورد بر می‌گردد.

سران باشگاه رئال مادرید در واکنش به شایعه‌های اخیر اعلام کردند که نمی‌خواهند ستاره پرتغال خود را به تیم دیگری بفروشند، اما با توجه به شعارهای اخیر سانتیاگو برنابئو و نظرسنجی‌های سایت‌ها مختلف به احتمال 60 درصد رونالدو به زودی سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.

2- فالکائو دوست دارد ولی خجالت می‌کشد

این مهاجم کلمبیایی در سال‌های اخیر یکی از بهترین مهاجمان اروپا بوده است. او در فصل گذشته بیش از 100 گل در تیم‌های پورتو و اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است. وی از زمان پیوستنش به اتلتیکو مادرید در 49 بازی چهل و یک گل به ثمر رسانده است.

درخشش این مهاجم 26 ساله با پیراهن اتلتیکو مادرید باعث شده تا جهان فوتبال مقابل بمب افکن سر کرنش و اعتراف فرود آورد."ال تایگر" که در 2011 به تیم دوم شهر مادرید پیوست، خیلی زود جا افتاد و با بازی‌های درخشان خود مسیر را برای قهرمانی تیمش در لیگ اروپا و سوپر جام قاره سبز فراهم کرد.

"پادشاه لیگ اروپا" ، توجه غول‌های فوتبال جهان را به خود جذب کرده است. رسانه‌ها از توافق پنهانی سران باشگاه رئال مادرید با فالکائو خبر دادند، با این حال خود فالکائو همواره از وفاداری خود به پیراهن تیمش سخن می‌گوید و نشان می‌دهد که از سخن گفتن درباره جدایی خجالت می کشد. او در مصاحبه‌های خود از کار در کنار سیمئونه با پیراهن اتلتیکو مادرید ابراز رضایت و خوشحالی می کند با این حال هنوز زمزمه‌های جدایی او به گوش می‌رسد.

به غیر از رئال مادرید تیم‌های دیگری همچون چلسی، پاری سن ژرمن و حتی منچستر یونایتد به عنوان مقصد بعدی فالکائو معرفی شده‌اند، اما شانس رئال مادرید نسبت به دیگر تیم‌ها بیشتر است. یورو اسپورت معتقد است که به احتمال 60 درصد فالکائو در 2013 به رئال مادرید می‌پیوندد.

3- کاکا از رئال به گالاکسی آمریکا یا میلان

این هافبک برزیلی در سال 2003 به میلان پیوست. او خیلی زود خودش را در ترکیب روسونری جا انداخت و به ستاره سن سیرو تبدیل شد.

کاکا در سال 2007 به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد. بازی‌های درخشان او با پیراهن میلان باعث شد تا توجه سران رئال مادرید را به خود جلب کند. کاکا در نهایت در هشتم ژوئن 2009 قرارداد شش ساله‌ای را به ارزش 56 میلیون پوند با رئال مادرید منعقد کرد.

این هافبک برزیلی هرگز نتوانست توانایی‌های خود را در رئال اثبات کند و همواره در فصل نقل و انتقالات شایعه جدایی او به گوش رسیده است به احتمال زیاد او در سال 2013 رئال را به مقصد گالاکسی آمریکا و یا میلان ترک خواهد کرد.

4 – دروگبا از شانگهای به میلان یا یوونتوس

این مهاجم ساحل عاجی در سال 2004 از المپیک مارسی به چلسی پیوست. او با پیراهن آبی‌های لندن بازیهای زیبایی را به نمایش گذاشت و چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه چلسی است و برای این تیم بیش از هر بازیکن خارجی دیگری گل زد.

می‌توان گفت بهترین فصل دروگبا با چلسی فصل گذشته بود که یک تنه این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد. دروگبا در فصل نقل و انتقالات تابستانی از چلسی جدا شد و به شانگهای شینهوا در سوپر لیگ فوتبال چین پیوست.

این مهاجم ساحل عاجی چندی پیش اعلام کرد که دوست دارد به فوتبال اروپا برگردد. تیم‌های زیادی برای جذب دروگبا ابراز علاقه کرده‌اند، اما شانس میلان و یوونتوس بیش از دیگر تیم‌ها است.

5 – روبینیو و پاتو

میلان در میان ناباوری همگان در فصل جابجایی تابستانی ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا تاثیرگذارترین بازیکنان خود را فروخت. از ایتالیا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که سران روسونری می‌خواهند پاتو و روبینیو را بفروشند. خود برولوسکونی رییس باشگاه میلان هم این اخبار را تایید کرد و گفت که به احتمال زیاد یکی از این بازیکن را خواهد فروخت.

از باشگاه سانتوس به عنوان مقصد بعدی روبینیو یاد می‌شود، این در حالی است که کورینیتیانس تیم بعدی پاتو معرفی شده است.

6 – هیگواین از رئال به پاری سن ژرمن ، چلسی و یا منچسترسیتی

این مهاجم آرژانتینی فصل گذشته بازی‌های بسیار زیبایی را برای سفید پوشان شهر مادرید به نمایش گذاشت و با زدن 22 گل بعد از کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تیمش شد. او در فصل جاری بیشتر بازی‌ها ذخیره کریم بنزما بوده و تنها هفت گل به ثمر رسانده است. البته چند بازی را هم به علت آسیب دیدگی‌ از دست داد.

با توجه به زوج هماهنگ کریستیانورونالدو و کریم بنزما به نظر می‌رسد، هیگواین چاره‌ای جز ترک کهکشانی‌ها ندارد. به احتمال زیاد این مهاجم آرژانتینی در سال 2013 به یکی از تیم‌های پاری سن ژرمن ، چلسی و یا منچسترسیتی بپیوندد.

7- نیمار از سانتوس به بارسلونا

این مهاجم جوان سانتوس برزیل در یکی ، دو سال اخیر بیشتر از هر بازیکنی خبرساز بازار جابجایی بوده است.

درخشش او در سانتوس باعث شده است که تیم‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا برای جذب او ابراز علاقه کنند. هر چند که نیمار چندین بار اعلام کرده است که تا پایان جام جهانی به فوتبال اروپا نمی‌رود، اما به نظر می‌رسد که در سال 2013 به بارسلونا بپیوندد.

8 – داوید ویا از بارسلونا به آرسنال

مهاجم اول تیم ملی فوتبال اسپانیا فصل گذشته را به خاطر آسیب دیدگی‌ از دست داد. او در فصل جاری هر چند که به شرایط بازی رسیده است، اما به نظر می‌رسد ویلانووا عقیده چندانی به او ندارد و فقط به عنوان یار جایگزین از او استفاده می‌کنند.

چند تیم مطرح اروپایی برای جذب مهاجم آبی اناری‌ها ابراز علاقه کرده‌اند که شانس آرسنال بیشتر از دیگر تیم‌ها است، این در حالی است که باشگاه بارسلونا اعلام کرد قصد فروش مهاجم ملی‌پوش خود را ندارد.

9 – اسنایدر از اینتر به تاتنهام یا منچستر یونایتد

شاید بتوان گفت که فصل جاری رقابت‌های سری A بدترین فصل دوران ورزشی اسنایدر هلندی است . آندره استراماچونی سرمربی جوان اینتر به هافبک هلندی خود اعتقاد ندارد و او را کاملا نیمکت نشین کرده است.

تیم‌های اروپایی زیاد برای جذب اسنایدر ابراز علاقه کرده‌اند که شانس دو تیم لیگ برتری تاتنهام و منچستر یونایتد بیشتر است.

10– فرانک لمپارد از چلسی به گالاکسی آمریکا

هافبک محبوب استمفوردبریج با وجود نزدیک شدن به سن بازنشستگی همچنان ستاره اول تیمش است. او در دیدار مقابل اورتون در هفته‌ بیستم هر دو گل آبی ها را به ثمر رساند. او در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند. گالاکسی آمریکا بیشترین شانس را برای جذب لمپارد دارد به احتمال زیاد او در سال 2013 این تیم آمریکایی خواهد پیوست.

10- بالوتلی از منچستر به میلان

این مهاجم جنجال منچسترسیتی از نظر فنی توانایی بالایی دارد و حتی افرادی همچون مانچینی معتقدند که می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

بالوتلی در چند سال حضورش در لیگ برتر انگلیس بیش از هر کسی حاشیه ساز بوده است. با توجه به اختلاف اخیر مانچو با بالوتلی به احتمال زیاد به زودی مهاجم ملی‌پوش فیروزه‌ای پوشان انگلیس را ترک خواهد کرد. میلان گزینه احتمالی بعدی بالوتلی است.

11- بکام از آمریکا به لیگ چین

هافبک 37 ساله لس آنجلس گالاکسی یک ماه پیش در دیدار MLS توانست هیوستن دینامو را سه بر یک شکست داده و پس از شش سال و دستیابی به دو عنوان قهرمانی با لیگ حرفه‌ای آمریکا خداحافظی کند.

بکام از چند کشور مختلف از جمله چین، قطر، امارات، فرانسه و استرالیا پیشنهاد دارد ، اما به احتمال زیاد به فوتبال چین خواهد رفت.

۱۳۹۱/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...