نسخه چاپی

فدراسیونِ دانش بنیانِ بی دانش ها/ وقتی زحمت خواندن اساسنامه را هم به خود ندادند

عکس خبري -فدراسيونِ دانش بنيانِ بي دانش ها/ وقتي زحمت خواندن اساسنامه را هم به خود ندادند

در شرایطی كه فدراسیون فوتبال رسانه ها را بی دانش قلمداد می كند اما كاملا مشخص است كه افراد صاحب پست در این فدراسیون حتی به اساسنامه هم اشراف ندارند.

به گزارش نما، روز گذشته بود که خبر استیضاح شهاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در نشست آینده هیات رئیسه را منتشر کردیم.

البته تعدادی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون که مصاحبه های آنها طی روزهای گذشته نشان از اعتراض به شیوه کارکرد رئیس این فدراسیون دارد، استیضاح او را آغاز کردند. البته بماند که عزیزی خادم و حامیانش بلافاصله دست به کار شده و خواستار حمایت برخی دیگر از اعضای هیات رئیسه به نفع خود شدند.
بعد از این اتفاقات، روز گذشته یکی از مسئولان فدراسیون که گویا به دیده شدن اشتیاق عجیبی دارد، در مصاحبه ای مدعی شد برخی رسانه ها از بی دانشی رنج می برند و آنها حتی نمی دانند که چیزی به نام استیضاح در مورد ریاست فدراسیون وجود ندارد. اما در واقع، فدراسیونی که خودش را دانش بنیان می داند و کارمندش، دیگران را به بی دانشی متهم می کند، حتی به خود زحمت نمی دهند اساسنامه اش را بخوانند.

در اساسنامه فدراسیون فوتبال و در ماده ۳۷ آن به صراحت آمده: هیات رییسه می تواند اعضایِ ارکان فدراسیون را موقتا عزل کند. مطابق این ماده، هیات رئیسه می تواند هر یک از ارکان فدراسیون فوتبال غیر از ارکان مستقل (کمیته اخلاق، استیناف و انضباطی) را عزل کند. «عزل موقت» که در هیات رئیسه انجام می شود باید به وسیله مجمع عمومی تایید شود. پیشنهاد عزل در صورتی تصویب می شود که دو سوم اعضای قانونی هیات رییسه (یعنی کسانی که با رای مجمع انتخاب شده اند و نه سرپرست های نواب رئیسی) به آن رای بدهند.
در مصاحبه های روزهای گذشته مهرداد سراجی، اصولی، ماجدی، براتی و ... کاملا مشخص است که اعضای هیات رئیسه چه زوایایی با شیوه مدیریت عزیزی خادم به خصوص در مورد دور زدن مجلس شورای اسلامی و ارسال مدارک غیر واقعی به فیفا دارند. اگر چه به گفته کامرانی فر قرار است در نشست اعضای هیات رئیسه کدورت ها برطرف شود اما به نظر می رسد این بار ماجرا به شیوه ای رقم خورده که منجر به خداحافظی زودهنگام عزیزی خادم از فدراسیون می شود تا پایانی باشد بر روزهای عجیب فوتبال کشور.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...