نسخه چاپی

فرار از مالیات به سبك راسپوتین!

عکس خبري -فرار از ماليات به سبک راسپوتين!

هنرپیشه فرانسوی كه در كشور زادگاهش با قوانین سنگین مالیاتی روبرو شده است، با دریافت تابعیّت روس، از قوانین سنگین مالیاتی در كشورش گریخت. «ژرارد دیپاردیو» سال پیش برای بازی در فیلمی فرانسوی ـ روسی، به روسیه سفر كرده بود. او در این فیلم نقش «گریگوری راسپوتین» راهبه اسرارآمیز حكومت تزارها را بازی كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، هنرمند کهنه‌کار فرانسوی برای فرار از مالیات در کشور زادگاهش امروز تبعه کشور روسیه شد.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، «ژرارد دی‌پاردیو» که قبلاً نامزد دریافت جایزه اسکار بوده و در فیلم «گرین کارد» ایفای نقش کرده، قصد داشت به خاطر وضع مالیات‌های سنگین برای ثروتمندان در کشور فرانسه از این کشور خارج شود.

فرانسو اولاند، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده قصد دارد مالیات بر درآمد افرادی با درآمد بیش از 1 میلیون یورو (معادل با 33/1 میلیون دلار) را از رقم سنگین 41 درصدی فعلی به 75 درصد افزایش دهد.

این هنرمند سرشناس فرانسوی با لحنی صریح از برنامه‌های رئیس جمهور فرانسه انتقاد کرد و در نامه‌ای خطاب به وی نوشت: «من هرگز کسی را نکشته‌ام، فکر نمی‌کنم آدم بی‌ارزشی بوده‌ام؛ من طی 45 سال گذشته 145 میلیون یورو مالیات پرداخت کرده‌ام.»

وبسایت کاخ کرملین امروز، پنجشنبه، در بیانیه‌ای کوتاه خبر داد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درخواست تابعیت این هنرپیشه فرانسوی را امضا کرده است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...