نسخه چاپی

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با نساجی در حضور یك میهمان ویژه

عکس خبري -برگزاري آخرين تمرين پرسپوليس پيش از بازي با نساجي در حضور يک ميهمان ويژه

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با نساجی در شرایطی برگزار شد كه یك میهمان ویژه در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از سفر به مشهد و بازی برابر نساجی مازندران برگزار کرد.

سرخپوشان پایتخت آخرین تمرین پیش از سفر به مشهد و دیدار برابر نساجی مازندران از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را امروز (شنبه) از ساعت ۱۳:۳۰ در زمین نفت تهرانسر آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین امروز، سرخپوشان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم در خصوص این بازی را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کردند.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. آقا وسط در قالب سه گروه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی بودند.

سیامک نعمتی و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت و مهدی ترابی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، غایبان تمرین بودند.

سرخپوشان پس از پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شده و پس از وقفه‌ای کوتاه، عازم فرودگاه شدند تا با یک پرواز اختصاصی و چارتر، تهران را به مقصد مشهد ترک کنند.

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس و بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفت وگو کرد.

پیوس در جریان این دیدار از اعضای تیم به دلیل تلاش‌های آنها برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران تشکر نمود و برای بازی‌های پیش روی سرخپوشان آرزوی موفقیت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد به مصاف نساجی خواهد رفت.

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...