نسخه چاپی

خبر خوش برای فرهنگیان /پیش بینی بودجه ۲۵هزار میلیارد تومانی در بودجه سال آینده

خبر خوش براي فرهنگيان /پيش بيني بودجه ??هزار ميليارد توماني در بودجه سال آينده

موضوع استخدام معلمان حق‌التدریس كه اغلب سابقه بالایی هم در همكاری با آموزش و پرورش دارند از مدت‌ها پیش مطرح و راه‌كار‌هایی هم برای حل آن پیش‌بینی شده است كه تصویب بودجه برای این استخدام از جمله آن است.

به گزارش نما ، موضوع استخدام معلمان حق‌التدریس که اغلب سابقه بالایی هم در همکاری با آموزش و پرورش دارند از مدت‌ها پیش مطرح و راه‌کار‌هایی هم برای حل آن پیش‌بینی شده است که تصویب بودجه برای این استخدام از جمله آن است.


در این رابطه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اسامی این معلمان تا روز یکشنبه (امروز) به سازمان اداری استخدامی تحویل داده می‌شود، افزود: پس از گرفتن کد کارمندی احکام استخدامی این معلمان صادر خواهد شد.

در این رابطه مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  در زنجان از پیش‌بینی بودجه ۲۵هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان در بودجه سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این بودجه توسط دولت پیشنهاد شده است.


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس بودجه پیش‌بینی شده برای رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ را ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بودجه در راستای تسویه بدهی دولت به معلمان تصویب شده است.

اندیشه معاصر

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...