نسخه چاپی

سرپرست فدراسیون‌ كشتی عذرخواهی كرد

سرپرست فدراسیون كشتی گفت: آنقدر اتفاقات رخ داده در فینال لیگ برتر كشتی آزاد تلخ بود كه چند شب است خوابم نمی‌برد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اتفاقات رخ داده در فینال لیگ کشتی آزاد عنوان کرد: من هم مانند مردم از این اتفاقات متاثر و ناراحت شدم و به نوبه خودم از مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنم. آنقدر این اتفاقات تلخ بود که چند شب است خوابم نمی‌برد.

وی ادامه داد: یکشنبه هفته آینده جلسه کمیته انضباطی برگزار خواهد شد و با قوانینی که در داریم با خاطیان برخورد می‌کنیم. از تمام کسانی که در درگیری‌های فینال نقش داشتند دعوت خواهیم کرد. امیدوارم دیگر شاهد چنین حاشیه‌هایی در کشتی نباشیم.

سرپرست فدراسیون کشتی عنوان کرد: کشتی ورزش ملی ما است و همه از آن انتظار رفتارهای جوانمردی دارند. متاسفانه در روز فینال فجایع ناگواری رخ داد که امیدوارم برخورد با خاطیان به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

گفتنی است، سه شنبه هفته گذشته و در میانه های رقابت پرسپولیس جویبار و ثامن الحجج سبزوار در فینال لیگ برتر کشتی، غلام محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در اعتراض به رای داوران در رقابت وزن 74 کیلوگرم، ابتدا از کنار تشک اخراج شد اما به این دلیل که قصد داشت تیمش را رقابت ها کنار بکشد، بار دیگر به کنار تشک بازگشت.

در انتهای این مسابقه، پس از مسجل شدن قهرمانی ثامن در پایان وزن 96 کیلوگرم، کشتی گیر سنگین وزن پرسپولیس روی تشک حضور نیافت چرا که مغلوب شدن تیمش در مقابل حریف مسجل شده بود.

بدین ترتیب تیم ثامن الحجج سبزوار که در دور مقدماتی بر همین حریف پیروز شده بود، به عنوان قهرمانی رقابت ها دست پیدا کرد اما حاشیه ها با حاضر نشدن پرسپولیسی ها روی سکو ادامه داشت و عجیب تر اینکه تیم داماش بابل، تیمی که عنوان سومی رقابت ها را کسب کرده بود نیز روی سکو حاضر نشدند چراکه اعتقاد داشتند به دلیل ناداوری رقابت با پرسپولیس جویبار را واگذار کرده و به فینال راه نیافته اند!

۱۳۹۱/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...