نسخه چاپی

توزیع هوشمند میوه تنظیم بازاری شب عید ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار

عکس خبري -توزيع هوشمند ميوه تنظيم بازاري شب عيد ?? درصد ارزان‌تر از قيمت بازار

قائم مقام سازمان تعاون روستایی گفت: میوه‌های تنظیم بازار شب عید اعم از پرتقال و سیب را در پلتفرم توزیع هوشمند قرار می‌دهیم كه ۱۵ الی ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است.

به گزارش نما، علی شاه‌میری، قائم مقام سازمان تعاون روستاییدر خصوص عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری در سامانه هوشمند بازرگام، گفت: هیچ محدودیتی در اضافه کردن پلتفرم جدید به توزیع هوشمند کالاهای اساسی نداریم در حال حاضر با چند پلتفرم دیگر در خصوص توزیع هوشمند مذاکره کرده‌ایم که قرار است به زودی اضافه شوند.

وی افزود: توزیع هوشمند کالای تنظیم بازاری را با توزیع مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شکر و برنج خارجی شروع کردیم و توانستیم قیمت این اقلام را در بازار کنترل و یا حتی کاهش دهیم.
قائم مقام سازمان تعاون روستایی بیان کرد: به سبد توزیع هوشمند کالای اساسی برنج ایرانی، گوشت گوسفندی و گوشت گوساله منجمد را اضافه کرده‌ایم به طوری که گوشت گوساله را به قیمت ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت گوسفندی را به قیمت ۱۰۵ هزار تومان با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده‌ایم.

شاه میری اظهار کرد: در سامانه بازرگام برنج شیرودی به قیمت ۴۲ هزار تومان است و از فردا برنج فجر به قیمت ۳۶ هزار تومان و برنج هاشمی به قیمت ۵۶ هزار تومان در سامانه قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: به زودی خرما را به توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازاری اضافه می‌کنیم تا از قیمت بی‌رویه خرما در بازار جلوگیری کنیم.

قائم مقام سازمان تعاون روستایی عنوان کرد: میوه‌های تنظیم بازار شب عید اعم از پرتقال و سیب را در پلتفرم توزیع هوشمند قرار می‌دهیم که ۱۵ الی ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است ودر تلاش هستیم که کیوی را نیز به این سامانه اضافه کنیم.

شاه میری گفت: محصولات از کیفیت مطلوب برخورداند و پلتفرم‌ عرضه کالای اساسی فقط توزیع‌کننده است به طوری که تمامی محصولات گوشت، مرغ و تخم‌مرغ از امور پشتیبانی دام به پلتفرم‌ تحویل داده می‌شود و اگر مشکلی گزارش شود هزینه خریدار به حسابش عودت داده می‌شود و مجدداً کالای انتخابی ارسال می‌شود.

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...