نسخه چاپی

حجت‌الاسلام محمدنقی نقدعلی در گفتگو با نما:

مجلس شورای اسلامی باید اقدامات لازم را برای توجه به جهاد تبیین انجام دهد

عکس خبري -مجلس شوراي اسلامي بايد اقداماتي لازم را براي توجه به جهاد تبيين انجام دهد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینكه مجلس شورای اسلامی باید اقداماتی لازم را برای توجه به جهاد تبیین انجام دهد،گفت: قانون‌گذاری و نظارت‌های جدی باید در این زمینه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

حجت‌الاسلام محمدنقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین برای مقابله با جریان‌سازی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: در آموزه‌های آسمانی و قرآنی یکی از مسائلی که مورد تاکید قرار گرفته، آن است که دستاورد‌هایی که در گذشته نصیب مردم یک قوم شده است، باید به آنان یادآوری شود که مقام معظم رهبری هم این موضوع را تحت عنوان جهاد تبیین مورد تاکید قرار دادند.

وی بیان کرد: یادآوری نعمت‌ها بسیار مهم است و جهاد تبیین ریشه در آموزه‌های دینی و قرآنی ما دارد. ده‌ها بار در قرآن کریم بر این مطلب تاکید شده است و باید مورد توجه همه ما قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شیاطین سعی می‌کنند دستاورد‌ها و پیشرفت‌هایی را که در یک نظام الهی اتفاق افتاده است پنهان کنند و زیر سوال ببرند.

نقدعلی ادامه داد: شیاطین و دشمنان نظام‌های الهی سعی می‌کنند پیشرفت‌ها این نظام‌ها را عقبگرد جلوه دهند و دستاورد‌ها را سوء دستاورد نشان دهند و آن را به عنوان نقطه ضعف مطرح کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی، مردم و دلدادگان نظام دینی مکلف هستند دستاورد‌هایی را که در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور اتفاق افتاده است، به خوبی تبیین کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، مشکلات ما را بزرگ نمایی می‌کنند و ما باید با توجه ویژه به جهاد تبیین در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

نقدعلی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید اقداماتی لازم را برای توجه به جهاد تبیین انجام دهد. قانون‌گذاری و نظارت‌های جدی باید در این زمینه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارتباطات و تعاملاتی که با مردم دارند، باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای آن‌ها تبیین کنند و به اطلاع مردم برسانند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید دستاورد‌های دولت، مجلس و قوه قضاییه و اقداماتی که آنان برای گره گشایی از کار مردم و مشکلات آنان انجام می‌دهند، به خوبی تبیین شود و باید به سمع و نظر مردم برسانند.

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...