نسخه چاپی

تصویب آیین‌نامه اجرایی مربوط به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق گردشگری و حمایت از تأسیسات گردشگری

عکس خبري -تصويب آيين‌نامه اجرايي مربوط به ايجاد زيرساخت‌هاي مورد نياز مناطق گردشگري و حمايت از تأسيسات گردشگري

هیأت وزیران در راستای گسترش هرچه بیشتر آثار فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی صنعت گردشگری كشور، آیین نامه اجرایی مربوط به زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق گردشگری را به تصویب رساند.

به گزارش نما، جلسه هیأت وزیران روز چهارشنبه به ریاست دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در آن وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور به موجب آیین نامه اجرایی اجزای (۲) و (۳) بند (الف) ماده (۱۰۰) قانون برنامه ششم توسعه مکلف شدند با پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن نصب علائم و تابلوهای راهنمای گردشگری در حاشیه راه‌ها و نقاط درون شهری، نسبت به تخصیص فضای مناسب جهت ایجاد اماکن اطلاع رسانی در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌های حمل و نقل شهری اقدام نمایند.

در ادامه جلسه امروز هیأت دولت، تعداد دیگری از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی بررسی و تصویب شد.

با تصویب دولت، ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال اصلاح شد

اعضای دولت در ادامه جلسه، با اضافه شدن وزیر اطلاعات و رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال موافقت کردند.

«کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و دستیابی به کسب سهم ۱۰ درصدی اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور و هماهنگی و مواجهه فعال و سریع با تغییرات حوزه ذی ربط و اتخاذ تصمیمات مربوط با رعایت قوانین از جمله قوانین بودجه سنواتی تشکیل شد.

صدور مجوز برای امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و مغولستان

با تصویب هیأت وزیران، به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده شد با هماهنگی معاونت حقوقی رئیس جمهور (امور توافق‌های بین المللی) و وزارت امور خارجه، نسبت به انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مغولستان اقدام نماید.

امضای موقت موافقتنامه استرداد مجرمین بین ایران و عمان

هیأت وزیران در راستای گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطان نشین عمان، با صدور مجوز به وزارت دادگستری برای امضای موقت موافقتنامه استرداد مجرمین بین دو کشور موافقت کرد.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

هیأت وزیران در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت را برای پیگیری موضوعات مربوط تعیین کرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...