نسخه چاپی

جلیلی: نگاه ایران به آذربایجان راهبردی است

جلیلی با اشاره به همكاری‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف میان دو كشور استفاده از ظرفیت‌های مشترك را امری مهم و در راستای حفظ منابع دو كشور دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نباید اجازه داد برخی مسایل روابط دو کشور ایران و آذربایجان را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: نگاه ایران به آذربایجان ممتاز و راهبردی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفر ابی اف وزیر دفاع آذربایجان صبح امروز سه شنبه در تهران با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دو طرف ضمن اشاره به زمینه مشترک تاریخی، فرهنگی و مذهبی بر گسترش مناسبات فیمابین و تقویت روابط دو کشور تاکید کردند.

جلیلی با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف میان دو کشور استفاده از ظرفیت‌های مشترک را امری مهم و در راستای حفظ منابع دو کشور دانست.

دبیر شورای عالی امینت ملی همچنین افزود: امنیت دو کشور به یکدیگر پیوسته است و نباید اجازه داد برخی مسایل روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: نگاه ایران به آذربایجان ممتاز و راهبردی است.

همچنین "صفر بی‌اف" وزیر دفاع آذربایجان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در تقویت روابط فیمابین، اسلام را عامل ایجاد وحدت و نزدیکی دو ملت دانست و تاکید کرد: به هیچ عنوان جمهوری آذربایجان اجازه نخواهد داد تا از خاک این کشور تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...