نسخه چاپی

فرهاد نباید با خبرنگاران جروبحث كند/ دوست داریم استقلال بعد از ۱۰ سال قهرمان شود/ مهمترین رقیب ما پرسپولیس است

عکس خبري -فرهاد نبايد با خبرنگاران جروبحث کند/ دوست داريم استقلال بعد از ?? سال قهرمان شود/ مهمترين رقيب ما پرسپوليس است

پیشكسوت استقلال گفت: بازی زیبا نهایتاً ۲۴ ساعت در ذهن مردم باقی می‌ماند اما قهرمانی ۳۰ سال بعد هم ارزش همین امروز را خواهد داشت.

به گزارش نما، ادموند اختر مهاجم اسبق تیم استقلال درباره برد سوم استقلال در دور برگشت مقابل تراکتور و ادامه انتقادات به بازی تیم استقلال صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

استقلال باز هم برنده شد و باز هم در نشست خبری سبک بازی اش مورد انتقاد قرار گرفت؟ دلیل این وضعیت چیست؟

به نظر من مهم بردن است که استقلال هم می برد. زیبا بازی کردن فقط ۲۴ ساعت یاد همه می ماند. اصلا همه بازی ها ۹۰ درصد مالکیت توپ برای حریف باشد ولی استقلال برنده شود. مهم برنده شدن است.

چرا چنین توقعی از استقلال وجود دارد؟

اصلا من یک سوال دارم؛ توقع دارند استقلال هم زیبا بازی کند، هم چند گل بزند، هم برنده شود و هم قهرمان شود؟ چنین تیمی فقط بارسلونای زمان گواردیولا بود. همان بارسلونا، امروز نمی تواند چنین بازی هایی را به نمایش بگذارد که هم زیبا باشد و هم برنده شود. مهم یک چیز است.

چه چیزی؟

اولین فاکتور برنده شدن کم گل خوردن است. شما چه یک بر هیچ برنده شوید چه پنج بر هیچ فرقی نمی‌کند، مهم سه امتیاز است. قرعه خوب و بد هم ندارد. اگر بازی های خانگی تان را ببرید و در بازی های بیرون خانه مساوی کنید و اگر هم بردید که چه بهتر، برآیند چنین نتایجی می‌شود قهرمانی یا قرار گرفتن در کورس قهرمانی.
فرهاد مجیدی نسبت به این شرایط خیلی ناراحت است؟

هر چه می خواهند بگویند! هر فردی، هر تماشاگری، هر پیشکسوت یا کارشناسی نظر شخصی خودش را دارد. نظر شخصی من هم این است که استقلال بدترین بازی ها را به نمایش بگذارد و ۹۰ درصد مالکیت را به حریف بدهد ولی فقط ببرد. چون قهرمانی تا ابد هم ارزش امروز را دارد ولی بازی زیبا فقط ۲۴ ساعت در یاد مردم می ماند.
چه توصیه ای به فرهاد مجیدی دارید؟

مجیدی نباید به آنهایی که چنین سوالاتی را مطرح می کنند حمله کند. مطمئناً هیچ کس بیشتر از خودش دلش برای تیم استقلال نمی سوزد. برای همین باید آرامشش را حفظ کند. کادر فنی صلاح تیمش را می داند. اگر قرار باشد بیاید و با هر خبرنگاری دهان به دهان شود و جروبحث کند، تمرکزش را از دست می دهد. این رفتار درست نیست. برای من پیشکسوت و هواداران مهم این است که استقلال ببرد و قهرمان شود. استقلال ۱۰ سال است که قهرمان نشده.

پس این بردها حاصل چیست؟

انسجام تیمی! انسجام تیمی را چه چیزی تشکیل می دهد؛ یک، مدیریت درست دو، کادر فنی خوب و سه، بازیکنان پرتلاش که امیدوارم این انسجام این قدر تداوم داشته باشد تا استقلال قهرمان شود.

رقیب جدی استقلال برای قهرمانی کدام تیم است؟

با تساوی سپاهان و فاصله ۱۱ امتیازی اش با صدر، حالا دیگر رقیب اصلی همان تیم همیشگی پرسپولیس است که همواره بین استقلال و این تیم رقابت جذابی برای قهرمانی وجود داشته. استقلال باید حواسش به پشت سرش باشد. یک اشتباه ناخواسته ممکن است گریبان این تیم را بگیرد.

چه اشتباهی؟

مجیدی باید قید رضایت کارشناسان و این و آن را بزند و با هر روشی که می‌تواند به فکر قهرمانی باشد. این بهترین اتفاق را برای استقلال و خودش رقم بزند.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...