نسخه چاپی

پاسخ ناجا به خبر كشت ماری‌جوآنا درایران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی با رد برخی شایعات مبنی بر كشت ماری جوآنا در كشور گفت: ما تا به امروز با كشت ماری جوآنا در هیچ نقطه كشور مواجه نشدیم.

به گزارش نما، سردار علی مویدی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در پاسخ به این سوال که در برخی سایت‌ها مطرح شده است که ماری جوانا داخل کشور کشت می‌شود، گفت: تا به امروز کشت ماری جوانا در کشور نداشته‌ایم.


وی با بیان اینکه شاید فردی در فضای شخصی خود یا در یک گلدانی اقدام به کاشت ماری جوآنا کرده باشد که این نیز بر پایه اطلاعات و اخبار شهروندان است اما ما تا به امروز با کشت ماری جوآنا در هیچ نقطه کشور مواجه نشدیم.


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین با اعلام خبر کشف 37.5 تنی حشیش داخل کشور در مدت 9 ماهه سال جاری گفت:‌ 80 درصد این حشیش‌های مکشوفه از مسیر کشور ما برای کشورهای دیگر ترانزیت می‌شده است.


وی در پاسخ به این نگرانی که آیا ممکن است ذائقه ایرانیان به سمت مصرف حشیش کشیده شده باشد گفت: حشیش کمترین مصرف را داخل کشور دارد.


به گزارش ایسنا، ماری‌جوانا نامی‌ست که به برگِ خشکِ کانابیس یا گیاه شاه‌دانه داده‌اند که معمولاً به شکلِ سیگار کشیده می‌شود. علاوه بر این هم می‌توان آن را خورد و هم می‌توان تزریق کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...