نسخه چاپی

دادگاه جرم سیاسی علی مطهری برگزار شد

عکس خبري -دادگاه جرم سياسي علي مطهري برگزار شد

سخنگوی هیئت منصفه جرائم مطبوعاتی و سیاسی از رسیدگی به دو پرونده سیاسی و مطبوعاتی به ریاست محمدی كشكولی خبر داد. طبق اعلام وی علی مطهری حكم برائت گرفته است.

به گزارش نمابه نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، احمد مؤمنی‌راد، در خصوص رسیدگی به یک پرونده مطبوعاتی و یک پرونده سیاسی، بیان کرد: در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی یک پرونده جرم سیاسی و یک پرونده جرم مطبوعاتی پرونده رسیدگی شد.

وی با اشاره به جزئیات پرونده جرم سیاسی بیان کرد: این پرونده مربوط به مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی علی مطهری و خبرنگار پایگاه مذکور به اتهامات فعالیت تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا بود که هیئت منصفه به اتفاق آرا در موضوعات اتهامات مذکور متهمان را مجرم ندانست.

سخنگوی هیئت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی در مورد جزئیات پرونده جرم مطبوعاتی گفت: این پرونده مربوط به مدیرمسئول پایگاه خبری "انصاف نیوز" به اتهامات نشر مطالب خلاف واقع، نشر مطالب خلاف قانون اساسی و نشر مطالب خلاف موازین شرعی بود که هیئت منصفه با اکثریت آرا متهم را در اتهامات فوق‌الذکر مجرم دانست و در ادامه هیئت با اکثریت آرا در اتهامات مذکور متهم را مستحق تخفیف دانست.

۱۴۰۰/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...