نسخه چاپی

توطئه فرقه رجوی برای انتخابات ایران

سازمان منحله منافقین پیش از این نیز در جریان فتنه 88 حمایت صریح و مستقیم خود را از آشوب در ایران ابراز داشت و البته در همین راستا نیز اقدام به سازمان دهی چندین تیم اغتشاشگر در تهران كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی ریاست جمهوری در کنار اشتیاق گروه های مختلف برای شرکت در انتخابات، برخی گروه ها و گروهک های خارج نشین و معاند نیز به فکر تاثیرگذاری بر روی این مساله هستند.

بنا بر این گزارش، از جمله این گروه معاند فرقه منافقین است که در انتخابات سال 88 نیز پس از حضور میلیونی مردم در صحنه انتخابات با همراهی تعدادی از فریب خوردگان داخلی به حمایت از فتنه گران و حرمت شکنان قانون پردات و در این راستا نیز هر از چندگاهی با سخنرانی های سرکردگان خود سعی داشت تا آتش فتنه را روشن نگه دارد.

یکی از بنگاه های خبر پراکنی این سازمان برای تاثیر گذاری بر فضای داخل ایران وبگاه «آژانس ایران خبر» است که در دوران انتخابات و حوادث پس از آن با انتشار گزارش های دروغین و کشته سازی تلاش می کرد اخبار داخلی ایران را وارونه جلوه دهد.

بنا بر این گزارش، طی چند ماه گذشته فعالیت این آژانس به اصطلاح خبری شدیدا کاهش پیدا کرده بود ولی با نزدیک شدن به ایام انتخابات و با دستور سرکردگان سازمان منافقین این وبگاه دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و دست به انتشار گزارش هایی درباره وقاعی پس از انتخابات 88 و همچنین انتشار دروغ هایی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آینده اقدام کرده است.


Rajavi.jpg


 نکته عجیب آنکه در کنار راه اندازی دوباره این رسانه، اخیرا مشاهده شده که افرادی از خارج کشور با عناوینی مانند اعضای شرکت های نظرسنجی و یا شرکت های تجاری با ساکنان کلان شهرهای کشور تماس های مشکوکی را برقرار کرده اند.

ایان افراد با طرح سوال‌هایی مانند اینکه «آیا در انتخابات سال 92 شرکت می‌کنید؟» و یا اینکه «آیا در انتخابات 88 تقلبی صورت گرفته یا نه؟» قصد دارند تا با توجه به نمونه آماری‌ای که از اطلاعات مردم به دست می‌آورند بتوانند افرادی مستعد را به عضویت خود در آورده تا در موقع مناسب در جهت اهداف خود از آنها استفاده کنند.

سازمان منحله منافقین پیش از این نیز در جریان فتنه 88 حمایت صریح و مستقیم خود را از آشوب در ایران ابراز داشت و البته در همین راستا نیز اقدام به سازمان دهی چندین تیم اغتشاشگر در تهران کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...