نسخه چاپی

مطهری دعوت از هاشمی را تكذیب كرد

علی مطهری درباره خبر دعوت نمایندگان فهرست صدای ملت از آیت الله هاشمی رفسنجانی برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: صدای ملت هنوز تشكلی پیدا نكرده است. چنین چیزی (دعوت از هاشمی برای كاندیداتوری) نبوده و بنده از آن اطلاع ندارم.

به گزارش نما به نقل از همشهری آنلاین ، به دنبال انتشار اخباری درباره دعوت نمایندگان فهرست صدای ملت از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، علی مطهری نماینده مردم تهران و چهره شاخص فهرست صدای ملت با تکذیب این خبر گفت: صدای ملت هنوز تشکلی پیدا نکرده است.

علی مطهری درباره خبر دعوت نمایندگان فهرست صدای ملت از آیت الله هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: صدای ملت هنوز تشکلی پیدا نکرده است. چنین چیزی (دعوت از هاشمی برای کاندیداتوری) نبوده و بنده از آن اطلاع ندارم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر دیداری با آقای هاشمی نداشتیم. فعلاً هم برنامه خاصی برای انتخابات نداریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای تبدیل «صدای ملت» به یک تشکل دارید؟، گفت: در این مورد باید ببینیم چه می‌شود. هر وقت در این زمینه تصمیم‌گیری شد معلوم می‌شود. فعلاً برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...