نسخه چاپی

حرف‌ بزنم بعضی‌ها رسوا می‌شوند

رییس سازمان لیگ فوتبال با تاكید بر این كه استعفا نداده و نخواهد داد، گفت: سكوت كرده‌ام، اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارم كه می‌تواند بعضی‌ها را رسوا كند.

به گزارش نما، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا، با رد خبر استعفا از ریاست سازمان لیگ، اظهار کرد: من استعفا نداده‌ام و این کار را هم نخواهم کرد. تنها یک نامه‌ای نوشته‌ام که می‌خواهم به آقای کفاشیان بدهم.


رییس سازمان لیگ در واکنش به این که چرا در فضای انتقادی این روزها که برخی جریان‌ها علیه‌تان جوسازی می‌کنند، سکوت کرده‌اید؟ اظهار کرد: اگر سکوت کرده‌ام دلیلش این نیست که حرفی برای گفتن ندارم، بلکه حرف‌های زیادی دارم که بخواهم بزنم، اما ترجیح دادم در این مقطع سکوت کنم. حرف‌های زیادی دارم که بعضی‌ها را رسوا می‌کند.


بهروان تاکید کرد: من دلم برای فوتبال می‌سوزد و به دنبال منافع شخصی‌ نیستم. از زمانی که به سازمان لیگ آمده‌ام سعی کرده‌ام سالم کار کنم. عضو هیچ باندی نیستم و نه حاضرم به خاطر مسئولیتی که دارم به اشخاص یا جریانی امتیازی بدهم. متاسفانه در مقابل این رفتار من جوسازی‌هایی را به راه انداختند. در حالی که من همواره موفقیت و منافع فوتبال مملکت را در نظر داشته‌ام و نخواسته‌ام به هر قیمتی مسئولیتی داشته باشم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...