نسخه چاپی

پرونده ستار بهشتی یكشنبه قرائت می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه علت عدم قرائت گزارش بررسی دلیل مرگ ستار بهشتی در جلسات هفته گذشته مجلس، عدم قرائت آن در كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بوده است، از تایید این گزارش در كمیسیون و قرائت آن اولین جلسه هفته جاری مجلس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین سبحانی نیا از تایید و تصویب گزارش مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرائت این گزارش هفته کاری قبل در دستور کار مجلس بود اما برخی اعضای کمیسیون معتقد بودند که این گزارش باید در کمیسیون قرائت و به تایید برسد.

وی ادامه داد: هیات رئیسه ابتدا به این نکته توجه نکرده بود که پس از تذکر اعضای کمیسیون، مقرر شد ابتدا گزارش در کمیسیون مطرح و تایید شود . بعد از اینکه کمیسیون جلسه برگزار کرد و گزارش قرائت شد اعضای کمیسیون با آن موافقت کردند و قرار شد در صحن مجلس به عنوان گزارش کمیسیون امنیت ملی و نه گزارش یک فرد از این کمیسیون، در صحن مجلس قرائت شود.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دراین گزارش که به تایید کمیسیون رسید تغییرات اندکی انجام گرفت و نظرات اعضا لحاظ شد البته شاکله گزارش حفظ شده است.

سبحانی نیا پیش بینی کرد این گزارش در دستور کار روز یکشنبه مجلس قرار گیرد.

وی گفت: در نهایت گزارش کمیسیون امنیت ملی در هفته آینده و در یکی از جلسات حتما قرائت خواهد شد که احتمال قرائت آن در روز یکشنبه بیشتر است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...