نسخه چاپی

آجورلو: دولت سیزدهم فوتبال را به مردم واگذار كرد/ این اقدام تاریخی بود

عکس خبري -آجورلو: دولت سيزدهم فوتبال را به مردم واگذار کرد/ اين اقدام تاريخي بود

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با تقدیر از دولت سیزدهم در راستای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: اقدام این دولت موجب شد مردم نیز سهمی در اداره و مدیریت فوتبال داشته باشند.

به گزارش نما، نشست خبری «حسین قربان‌زاده» رییس کل سازمان خصوصی سازی، میثم فدایی مدیر عامل شرکت بورس، مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

مصطفی آجورلو در این نشست خبری اظهار داشت: ورود سرخابی‌ها به بورس از خواب و خیال خارج شد و دیگر وعده پایان سال و سال دیگه داده نمی شود. باید از رییس جمهوری و وزرای مربوطه تشکر کنم. این یک کار تاریخی بود که با تلاش شبانه‌روزی شکل گرفت.این یک انقلاب بزرگ است و ما بعد از ۲۲ سال وارد فوتبال حرفه‌ای خواهیم شد.
مدیرعامل استقلال ادامه داد: ورزش به مردم واگذار شد، هرچند دیر بود اما بالاخره به سرانجام رسید. به دنبال دیوار شیشه‌ای مدیریت هستیم و مشارکت مردم موجب تولید ثروت از معدن فوتبال خواهد شد.

وی گفت: حق ما در گذشته تضعیف شد و یکی از این نهادها صدا و سیما بود که حق فوتبال را نداد و اکنون ما در فقر به سر می بریم در حالی که ما موضوع و محتوا برنامه هستیم. باید از رییس جمهوری تشکر کنم که تابو را شکست و مردم را در مدیریت فوتبال سهیم کرد. هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. مردم مالک این فوتبال هستند و در تمام نقاط ایران طرفدران فوتبال، قلبشان برای فوتبال می‌تپد و این اتفاق به مردم ایران تبریک می‌گویم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...